تعداد دانلود فیلم The Murder of Sonic the Hedgehog از یک میلیون نسخه عبور کرده است

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار این بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

معمولاً در روز اول فروردین هر سال و طبق سنت روز اول آوریل، می‌توان شاهد انتشار اخبار یا معرفی‌های نادرستی بود که ممکن است در صنعت بازی رخ دهد، اما در این بین، یک ناشر می‌تواند عملاً بازی و گیمرها عجیب بودن آن را نمونه ای از روز اول آوریل می دانند. بازی Murder of Sonic the Hedgehog یکی از این نمونه‌ها است که اخیراً برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و در این پلتفرم بسیار محبوب شده است. به گفته کیتی کرزانوفسکی، مدیر رسانه های اجتماعی سگا در ایالات متحده، این بازی تنها در پنج روز بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.

طبق اعلام سگا، آمار دانلود بازی رایگان The Murder of Sonic the Hedgehog بر روی کامپیوتر از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است.

قتل سونیک در بازی معمایی The Murder of Sonic the Hedgehog

اگرچه این خبر با توجه به ماهیت رایگان بازی The Murder of Sonic the Hedgehog ممکن است چندان غافلگیر کننده نباشد، به نظر می رسد که استقبال از این بازی در استیم به خودی خود واقعاً فوق العاده بوده است. این اثر در حال حاضر در جایگاه شصت و یکم با بالاترین امتیاز در بازی های استیم قرار دارد و تاکنون حدود 11000 بازخورد مثبت دریافت کرده است. این بازخورد به این عنوان کمک کرد تا به رتبه “بسیار مثبت” برسد و همانطور که برخی اشاره کرده اند، این بهترین عملکرد یک بازی سونیک در استیم است.

بخوانید  تولید فصل دوم The Last of Us به دلیل اعتصاب نویسندگان به حالت تعلیق درآمده است

برخلاف نسخه‌های مختلف سری Sonic the Hedgehog که توسط تیم Sonic ساخته شده است، The Murder of Sonic the Hedgehog یک رمان تصویری اسرارآمیز است که در آن شما به عنوان یک شخصیت جدید در Mirage Express بازی می‌کنید. در جشن تولد امی، سونیک به طور مرموزی کشته می شود و شما باید از شخصیت های معروف سریال بازجویی کنید تا حقیقت را کشف کنید.