بازی MultiVersus را از فروشگاه های دیجیتال حذف کنید

در نتیجه، Player First Games تصمیم گرفته است تا آزمایش بتای MultiVersus را پایان دهد و روی راه اندازی کامل آن در اوایل سال 2024 تمرکز کند. برای انتشار کامل، استودیو قصد دارد در سیستم matchmaking، کدگذاری مجدد، اصلاحات در سیستم پیشرفت و غیره پیشرفت کند. . توسعه دهنده همچنین قبلا تایید کرده بود که در حالی که MultiVersus در ماه ژوئن آفلاین خواهد شد، بخش آموزشی The Lab و مسابقات محلی همچنان در دسترس خواهند بود. پیشرفت بازیکن تا انتشار نسخه کامل ادامه خواهد داشت.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی MultiVersus با ما در میان بگذارید.

تاز و بتمن در بازی MultiVersus با هم روبرو می شوند

بازی MultiVersus در جولای 2022 منتشر شد و در اولین روز انتشار خود توانست به رکورد 144000 بازیکن همزمان در استیم برسد. موفقیت این بازی همچنان ادامه دارد و آمار آن در عرض دو هفته از مرز 10 میلیون بازیکن و در کمتر از یک ماه از 20 میلیون بازیکن عبور می کند. اما به دلیل مشکلات مختلف از جمله باگ ها، دو برابر شدن XP مورد نیاز برای Mastery Track سطح 3 به 15 و سایر تغییرات ناخواسته، تعداد بازیکنان این کار به مرور زمان کاهش یافته است.

همانطور که هفته گذشته توسط استودیو Player First Games اعلام شد، بازی مبارزه ای و چند نفره MultiVersus از ویترین فروشگاه دیجیتال حذف شده است و بازیکنان دیگر نمی توانند ارز درون برنامه ای Gleamium را خریداری کنند. با این حال، کسانی که قبلا این بازی را دریافت کرده اند یا آن را در کتابخانه خود دارند، همچنان می توانند این کار را تجربه کنند. به گفته سازندگان، بتای عمومی MultiVersus در تاریخ 4 جولای (25 ژوئن) سال جاری به پایان می رسد و بازی به صورت آفلاین خواهد بود.

بخوانید  The Evolution Of Michael Myers Throughout The Halloween Movies

همانطور که قبلاً به طور رسمی اعلام شده بود، MultiVersus اکنون از فروشگاه های دیجیتال خارج شده است.