تریلر Godzilla X Kong: The New Empire تهدیدی عظیم برای به چالش کشیدن تایتان ها را تهدید می کند

“این جدیدترین اثر در فرنچایز Monsterverse به دنبال رویارویی انفجاری گودزیلا علیه کونگ با یک ماجراجویی سینمایی کاملاً جدید است که کنگ قادر متعال و گودزیلا ترسناک را در برابر یک تهدید بزرگ کشف نشده در کمین دنیای ما قرار می دهد و وجود آنها را به چالش می کشد. و مال ما،» در خلاصه داستان این تریلر آمده است. “فیلم حماسی جدید عمیق‌تر به تاریخ این تایتان‌ها، منشأ آنها و اسرار جزیره جمجمه و فراتر از آن می‌پردازد، در حالی که نبرد اسطوره‌ای را آشکار می‌کند که به شکل‌گیری این موجودات خارق‌العاده کمک کرد و آنها را برای همیشه به بشریت پیوند داد.”

برای دنباله، آدام وینگارد بار دیگر بر صندلی کارگردانی نشسته است، در حالی که بازیگران شامل دن استیونز (دانتون ابی)، ربکا هال، برایان تایری هنری، کیلی هاتل، فالا چن، الکس فرنز و ریچل هاوس هستند. عکاسی اصلی برای دنباله در جولای 2022 در استرالیا آغاز شد و در نوامبر سال گذشته به پایان رسید.

به نظر می رسد تایتانی که در تریلر دیده می شود متعلق به خانواده کنگ است، اما با ظاهری باریک تر و نگاهی تهدیدآمیز که نشان دهنده نیت های بد است. همانطور که گودزیلا علیه کونگ توضیح داد، گونه های بیشتری از کنگ و گودزیلا در زمین بایر زمین توخالی زندگی می کردند، اما جنگ بین هیولاها تقریباً همه آنها را از بین برد.

Godzilla vs Kong با وجود اکران در بحبوحه همه‌گیری Covid-19 که تأثیر مخربی بر صنعت فیلم داشت، هنگام ورود به سینماها موفقیت بزرگی داشت. این فیلم با فروش بیش از 470 میلیون دلار در سراسر جهان، برای چندین هفته رتبه اول باکس آفیس را به خود اختصاص داد. Godzilla x Kong: The New Empire در 15 مارس 2024 روی پرده سینماها خواهد رفت و پس از آن، بقیه Monsterverse در یک مجموعه تلویزیونی جدید به Apple+ خواهند رفت.

بخوانید  Destiny 2 با راه اندازی لایت فال، رکورد جدیدی برای پخش همزمان در Steam به ثبت می رساند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فصل بعدی هیولاهای لجندری پیکچرز فاش شد، زیرا یک مسابقه مجدد بین پادشاه هیولاها و عجایب میمون جهان در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire آغاز خواهد شد. Legendary Pictures تهدید جدیدی را برای وضعیت موجود سلسله مراتب هیولاها به نمایش می گذارد که کنگ و گودزیلا را مجبور می کند با هم متحد شوند، تهدیدی که هیولا و منشاء تایتان ها را بیشتر آشکار می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر