ریچل مک آدامز مدتها قبل از پیوستن به MCU در Doctor Strange نقش مرد آهنین را رد کرد.

همچنین، بررسی دکتر استرنج GameSpot در Multiverse of Madness را حتما ببینید.

مک آدامز سرانجام در سال 2016 در نقش کریستین پالمر در فیلم Doctor Strange به عضویت MCU درآمد. او این نقش را سال گذشته در Doctor Stranger در Multiverse of Madness تکرار کرد و همچنین صدای خود را برای قسمتی از What If…؟ در دیزنی +

با نگاهی به آینده، مک آدامز بعدی در فیلم آیا تو وجود دارد خدا؟ من مارگارت هستم این فیلم بر اساس رمان جودی بلوم ساخته شده است و همچنین ابی رایدر فورتسون (مرد مورچه ای، مرد مورچه ای و واسپ) و کتی بیتس (میزری، تایتانیک) در آن بازی خواهند کرد.

بعد از Mean Girls و The Notebook، ریچل مک آدامز در اواسط دهه 2000 یک ستاره نوظهور در هالیوود بود، بنابراین فرصت های زیادی داشت که در آن زمان از آنها گذشت، از جمله اولین فیلم دنیای سینمایی مارول. مرد آهنی.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بازیگر زن Game Night با تأمل در وقفه دو ساله خود، احساسات متفاوت خود را به اشتراک گذاشت، اما در نهایت خاطرنشان کرد که این کار ضروری است. مک آدامز گفت: «من به دلیل استفاده نکردن از فرصتی که به من داده شد، احساس گناه می کردم، زیرا می دانستم در چنین موقعیتی قرار دارم. اما من همچنین می دانستم که کاملاً با شخصیت من و آنچه که برای سالم ماندن نیاز داشتم مطابقت ندارد.»

بخوانید  تریلر جدید Furiosa کریس همسورث را در حال موتور سواری نشان می دهد

صحبت کن با فشارمک آدامز فاش کرد که پس از نقل مکان به کانادا برای تمرکز بر خود و خانواده‌اش، ظاهر مرد آهنین را رد کرد. او همچنین فرصت ایفای نقش در Casino Royale، Mission: Impossible 3 و The Devil Wears Prada را رد کرد. اگرچه مک آدامز گاهی اوقات فکر می‌کند “کاش این کار را می‌کردم”، او همچنین در مورد اینکه در نهایت این نقش‌ها را به دست آورد، مهربان است. او گفت: «من عقب می‌روم و به خودم می‌گویم، او فرد مناسبی برای این کار بود.