تریلر معرفی مهارت های حل جنایت ناتاشا لیون در سری پوکر فیس


شبکه طاووس تریلر و پوستر جدیدی از سریال درام معمایی Poker Face با بازی ناتاشا لیون به اشتراک گذاشته است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می شنویم که نسخه کامل تریلر سریال درام معمایی Poker Face منتشر شده است. این تریلر شامل چارلی کیل با نقش آفرینی می شود ناتاشا لیون او توانایی تشخیص دروغ را دارد. این شخصیت که از توانایی های خود برای حل جنایات استفاده می کند، به زودی خود را در محاصره افراد عجیب و غریب می بیند. می توانید تریلر جدیدترین آثار را مشاهده کنید رایان جانسون در کانال YouTube’s Peacock تماشا کنید.

پوستر سری چهره پوکر با ناتاشا لیون

سری پوکر فیس اولین تجربه رایان جانسون در خلق، نویسندگی و کارگردانی یک پروژه تلویزیونی است. این فیلمساز آمریکایی طرف است نورا و لیلا زاکرمن او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و گرداننده سریال نیز فعالیت می‌کند. در خلاصه داستان سریال Poker Face آمده است: “این سریال معمایی 10 قسمتی ماجراهای چارلی را دنبال می کند که توانایی خارق العاده ای در تشخیص دروغ ها دارد. او در پلیموث باراکودا خود به جاده می زند و در هر توقف با گروه جدیدی از شخصیت ها و شخصیت های عجیب و غریب روبرو می شود. جنایاتی که او نمی تواند حل کند.

جوزف گوردون-لویت، آدریان برودی، استفانی هسو، بنجامین برت، دیوید کاستاندا، فرشته دسایی، چارلز ملتن، چلسی آزاده، گیلاس جونز، کلویی سونی، کاملا دووال، کلتون رایان، دنیل مک دونالد، داشا پولانکو، الن بارکین، هونگ چاو، یاسمین آیانا گاروین، جمیله جمیل، جودیت لایت، لزلی سیلوآ، لیل رل هاروی، لوئیس گسمن، مگان سوری، نایل کانینگهام، نیکلاس سیریلو، نیک نولتی، رد کردن، رئا پرلمن، ران پرلمن، روآن بلانچارد، اس. اوپاتا مرکرسون، شین پل مک گی، سایمون هلبرگ، تیم بلیک نلسون و تیم میدوز آنها به همراه ناتاشا لیون در سری بازی Poker Face بازی می کنند.

بخوانید  بازیگر بری صداپیشه انیمیشن جدید گربه کلاه دار است

رایان جانسون رام برگمن و ننا رودریگ از T-Street Productions با ناتاشا لیون. مایا رودولف و دنیل رنفرو Animal Pictures به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه کار می کند. سریال Poker Face توسط تلویزیون MRC تولید می شود و در 26 ژانویه از شبکه Peacock پخش می شود.