بازیگر بری صداپیشه انیمیشن جدید گربه کلاه دار است

به نظر می رسد بیل هدر آماده صداپیشگی گربه در کلاه در انیمیشن جدید گربه در کلاه است. او انتخاب شده است.

مطابق با جف اسنایدریکی از برجسته ترین خبرچینان دنیای سینما و تلویزیون، بیل هدر او قرار است صدای گربه در کلاه در کارتون جدید گربه در کلاه باشد. این محصول از کمپانی برادران وارنر می باشد الساندرو کارلونی، کارگردان پاندای کونگ فو کار ۳ و اریکا ریوینوجا، خالق خانواده آدامز و فیلم سینمایی بورات بعدی کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. Rivinoja با کارگردانی در همکاری کارولین ویلیامز وی مسئولیت نگارش فیلمنامه این اثر را نیز بر عهده دارد.

بیل هدر قبلا در سال 2014 در یکی از اپیزودهای Saturday Night Live در کنار ادی برایانت و پیت دیویدسون نقش گربه در کلاه را بازی کرد. هدر این روزها بیشتر به خاطر بازی در سریال بری HBO شناخته می شود، اما این بازیگر همچنین در تعدادی کمدی مانند Hot Rod در سال 2007، Trainwreck در سال 2015 و در سال 2019 در It Chapter Two در نقش ریچی توزیر بزرگسال ظاهر شد.

بیل هدر در نقش بری در حال خوردن یک دونات در فصل سوم سریال بری

این بازیگر همچنین حضور پررنگی در دنیای انیمیشن و در آثاری چون عصر یخبندان: طلوع دایناسورها در سال 2009، دانشگاه هیولاها در سال 2015، فیلم پرندگان خشمگین در سال 2016، داستان اسباب بازی 4 در سال 2019 و سریالی به عنوان صدای ابری با احتمال کوفته.

کارتون گربه در کلاه برگرفته از کتاب کودک “گربه کلاه دار”. تئودور زئوس گیزل شناخته شده به عنوان دکتر زئوس خواهد بود. در سال 2020، برادران وارنر اعلام کرد درباره همکاری او با دکتر. Zoss Enterprise برای ایجاد چندین پروژه بر اساس آثار دکتر Zoss، مانند The Cat in the Hat و دو اسپین آف بر اساس داستان ها. اولی و دومی و اوه، جاهایی که می روید اعلام شده است. از آن زمان تاکنون هیچ خبر جدیدی از این دو شرکت مجزا منتشر نشده است و جف اسنایدر نیز می گوید که وضعیت آنها در حال حاضر مشخص نیست.

بخوانید  Marvel's What If...? Gets Season 2 Trailer, Release Date

کارتون The Horton Hears a Who، کارتون لوراکس و کارتون The Grinch از دیگر آثار معروفی هستند که از آثار دکتر سوس اقتباس شده اند. همچنین در سال 2003 یک فیلم لایو اکشن بر اساس کتاب گربه در کلاه ساخته شد. انتظار می رود انیمه جدید Cat in the Hat در سال 2025 منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر