بازیگران Succession و True Detective به فیلم جدید گای ریچی اضافه شدند

اخیرا دو بازیگر دیگر جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن آنها در فیلم فواره جوانی گای ریچی اضافه شدند.

گای ریچی کارگردانی فیلم Fountain of Youth اپل را بر عهده خواهد داشت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر دیگر به این فیلم اضافه شده اند. Deadline گزارش می دهد که آریان موید از Succession و کارمن اجوگو از True Detective پس از قرارداد با اپل به گروه بازیگران Fountain of Youth اضافه شده اند، اما جزئیاتی در مورد نقش آنها در دسترس نیست. جان کرازینسکی، ناتالی پورتمن، ایزا گونزالس، دامنل گلیسون و لاز آلونسو دیگر بازیگران این فیلم دزدی هستند.

آرین موید و کارمن اجوگو

چشمه جوانی داستان خواهر و برادرهایی را دنبال می کند که با هم زندگی نمی کنند و حالا با هم در یک سرقت جهانی برای یافتن چشمه جوانی شرکت خواهند کرد، داستانی که شبیه یک افسانه است. با استفاده از دانش خود از تاریخ، آنها باید سرنخ هایی را دنبال کنند که می تواند به یک ماجراجویی حماسی منجر شود که زندگی آنها را برای همیشه تغییر خواهد داد و شاید آنها را جاودانه کند.

گای ریچی کارگردان فیلم هایی چون قفل، استوک و دو بشکه سیگار، قاپ، هفت تیر، دو دنباله شرلوک هلمز، آقایان و خشم انسان، کارگردانی فواره جوانی را بر عهده دارد. جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم‌های Scream، Scream 6 و دو دنباله Murder Mystery، مسئولیت نوشتن فیلمنامه Fountain of Youth را بر عهده دارد.

گای ریچی اخیرا The Ministry of Ungentlemanly Warfare را کارگردانی کرده است و این فیلم اکشن در ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ آوریل ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. ریچی همچنین یک فیلم اکشن بدون عنوان دیگر را کارگردانی کرد، با همکاری مجدد هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس، که قرار است در تاریخ 17 ژانویه 2025 در سینماها اکران شود.

بخوانید  انتشار جزئیات بیشتر از فصل سوم Battlefield 2042

تحریریه مجله بازی یک گیمر