اولین ویدیوی متحرک برای مردان ایکس 97 ربات های مبارز مردان ایکس را نشان می دهد

اولین ویدیو رسمی X-Men '97 منتشر شد که در آن مردان ایکس با روبات های سنتینل مبارزه می کنند.

زمان زیادی تا پخش مردان ایکس 97 و اکنون باقی نمانده است در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین ویدیوی رسمی این انیمیشن منتشر شده است. استودیو مارول به تازگی اولین ویدیوی رسمی انیمه مردان ایکس 97 را منتشر کرده است که در آن شاهد نبرد اعضای گروه مردان ایکس با روبات های سنتینل هستیم که بخشی از قسمت اول این انیمیشن است. در طول ویدیو می توانید شخصیت هایی مانند Cyclops، Wolverine، Bishop، Beast، Gamibit، Rogue و Morph را ببینید و می توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

سه قسمت اول X-Men '97 اخیراً برای منتقدان نمایش داده شد که نقدهای مثبتی دریافت کردند و آنها را وفادار به نسخه اصلی خواندند. در مجموع به نظر می رسد قسمت اول شروع نسبتا کندی داشته و کمترین بازخورد مثبت را نسبت به سه قسمت اول دریافت کرده است. با این حال، خبر اخراج دی میو حاشیه های زیادی را برای انیمیشن X-Men 97 ایجاد کرد که استودیو مارول با تکذیب خبر اخراج دی میو اعلام کرد که دی میو پس از پخش فصل دوم این انیمیشن را ترک کرده است.

Beau DeMaio، خالق مجموعه های The Witcher و انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf و نمایشگر و سرپرست نویسندگان سری X-Men 97 است. ری چیس، جنیفر هیل، لنور زان، جورج بوزا، کریستوفر بریتون، آلیسون شلی اسمیت، هالی چو، کال داد، ای جی لوکاسکی، متیو واترسون، جی آگوستینی، کاترین دیشر، کریس پاتر و آلیسون کورت صداپیشگان X هستند. – مردان 97.

بخوانید  تریلر جدید بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse منتشر شد

تمام ده قسمت از فصل اول کارتون X-Men '97 در تاریخ 20 مارس 2024 (1 آوریل 1403) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. فصل دوم این انیمه نیز در دست ساخت است و مدتی دیگر پخش خواهد شد. کارتون X-Men بین سال های 1992 تا 1997 پخش شد و در بین طرفداران بسیار محبوب است. کارتون X-Men در 5 فصل و 76 قسمت تولید شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر