تریلر جدید بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse منتشر شد

از طرفی پیش فروش نسخه لوکس دیجیتال این اثر هنری هم اکنون در دسترس است. کسانی که این نسخه را خریداری کنند به لباس Rogetsu Party، موسیقی متن بازی و یک کتاب هنری دسترسی خواهند داشت.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا تا به حال نسخه ای از این مجموعه را در گذشته تجربه کرده اید؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در این ویدیوی نزدیک به هشت دقیقه ای، ما در نقش روکا مینازوکی هستیم و علاوه بر بهبودهای ظاهری نسخه بازسازی شده بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse، شاهد برخی از مکانیزم های گیم پلی بازی نیز هستیم. این اثر هنری همچنین دو نفر ذکر شده در پاراگراف بالا در مورد بهبود دوربین و کنترل این بازی صحبت می کنند.این بازی در تاریخ 9 مارس (18 اسفند) بر روی کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.Xbox Series S, Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس خواهند بود.

دانلود از آپارات

در این ویدیو بحث ها را می بینیم یوتاکا فوکایاسازنده نسخه ریمستر شده و ماکوتو شیباتا ما کارگردان این اثر هستیم که نسخه 2008 را هم کار کرده ایم، این دو نفر در مورد گیم پلی بازسازی شده Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse صحبت می کنند. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

به تازگی ویدیوی جدیدی از بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse منتشر شده است.

بخوانید  تریلر Aigis Reload Persona 3

پس از انتشار نسخه ریمستر شده بازی Fatal Frame: Maiden of Black برای کنسول های نسل هشتم و نهم در سال گذشته، استودیوی بازی سازی Koei Tecmo در حال توسعه و آماده سازی نسخه بازسازی شده Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse است. نسخه اصلی این بازی در سال 2008 در ژاپن برای کنسول نینتندو وی منتشر شد. حال طبق آخرین اخبار دنیای بازی، تریلر بلند جدیدی از این اثر در دست اجرا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.