تریلر فیلم Star Wars Outlaws نشان می دهد که کی وس غیرقانونی است

یوبی سافت تاریخ انتشار بازی و همچنین آخرین تریلر بازی Star Wars Outlaws را اعلام کرد.

Ubisoft و Massive Entertainment به تازگی تریلر جدیدی از Star Wars Outlaws منتشر کرده اند که نگاه عمیق تری به جهان و روایت بازی ارائه می دهد. علاوه بر این، رسما تایید شده است که Star Wars Outlaws در تاریخ 9 سپتامبر 1403 (30 آگوست 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس منتشر خواهد شد. Xbox Series S منتشر شد.

در تریلر جدید بازی Slyro، ما شاهد یک رئیس اوباش هستیم که مخفیانه با سایر سازمان های جنایی زیرزمینی از جمله Pykes، Crimson Dawn و Hutts ملاقات می کند. با توجه به اینکه نیروهای امپراتوری درگیر جنگ و سرکوب شورشیان هستند، فرصت خوبی برای شروران وجود دارد که دست به جنایات مختلف بزنند و از دوران طلایی خود لذت ببرند. در همین حال، K. Wes، شخصیت اصلی بازی، تمایل دارد تا یک شرور سرکش باقی بماند و به ماجراجویی آزاد خود ادامه دهد. البته، اعمال ناشایست K-Wes اغلب باعث خشم سایر شرورها از جمله Jabba the Hutt می شود.

در ادامه تریلر جدید بازی Star Wars Outlaws شاهد ماجراجویی های کی وس در ماموریت های مختلف هستیم. او در یکی از ماموریت ها باید به عمارت اسلیرو نفوذ کند تا گنج او را بدزدد، اما با صحنه ای مواجه می شود که ممکن است مربوط به هان سولو باشد. ما همچنین بخش هایی از سفر شخصیت اصلی به حاشیه بیرونی و ماموریت های شکار را می بینیم که او را برای ملاقات با اسلایرو بازمی گرداند.

بخوانید  The Legend Of Zelda: Tears of the Kingdom به من درس زندگی داد که واقعاً به آن نیاز داشتم

شرکت Massive Entertainment تایید کرده است که Star Wars Outlaws شامل چندین سیاره مختلف خواهد بود که هر کدام به اندازه دو یا سه منطقه در Assassin's Creed Odyssey خواهند بود. علاقه مندان به این بازی می توانند هم اکنون پیش خرید خود را ثبت کنند.

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر