منتظر سریال جان اسنو از دنیای بازی تاج و تخت نباشید

کیت هرینگتون آب تمیزی را روی دستان طرفداران ریخت و گفت که اسپین آف بازی تاج و تخت با تمرکز بر شخصیت جان اسنو در دست تولید نیست.

در اخبار اخیر سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که HBO دیگر بر روی اسپین آف Game of Thrones با محوریت جان اسنو کار نمی کند. کیت هرینگتونچه کسی نقش جان اسنو را بازی می کند به Screen Rant گفت که این سریال در حال توسعه است، اما به دلیل وضعیت نامشخص پروژه به ندرت در مورد آن صحبت می کند.

کیت هرینگتون در این باره گفت: من هرگز در مورد سریال (جان اسنو) صحبت نکردم. چون این نمایش در حال توسعه بود. دوست نداشتم خبری از ساخت این سریال به بیرون درز کند. نمی خواستم طرفداران شروع به نظریه پردازی کنند، درباره این نمایش هیجان زده شوند یا از ایده این سریال متنفر شوند. در حالی که این احتمال وجود داشت که هرگز ساخته نشود. “در طول توسعه، شما به مسائل مختلف نگاه می کنید تا ببینید آیا ارزش آن را دارد یا خیر.”

به نظر می رسد HBO با بررسی همه جوانب به این نتیجه رسیده است که داستان خوبی برای گفتن وجود ندارد که تولید این سریال را توجیه کند. کیت هرینگتون توضیح داد: “در حال حاضر، این سریال ارزش پیگیری ندارد و در دستور کار نیست، زیرا ما نتوانستیم داستان خوبی پیدا کنیم که بگوییم هیجان‌زده هستیم. بنابراین تصمیم گرفتیم فعلا کار را متوقف کنیم.” شاید در آینده به سراغ تولید این نمایش برویم، اما فعلا کنار گذاشته شده است.»

بخوانید  Buildable Pokemon Collectibles Get Massive Discounts - Charizard, Gyarados, Pikachu, And More

HBO در حال کار بر روی چندین اسپین آف Game of Thrones از جمله House of the Dragon و Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight است. مدتی پیش پیتر کلیف و دکستر سائول آنسل آنها برای ایفای نقش های اصلی سریال شفالیا افرا انتخاب شدند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر