تبدیل Kirby and the Forgotten Land به پرفروش ترین بازی سری کربی در بریتانیا


براساس گزارش‌‌های جدید، Kirby and the Forgotten Land به پرفروش‌ترین بازی سری کربی در کشور بریتانیا تبدیل شده است.

در حدود سه ماه از عرضه جدیدترین ماجراجویی کربی در سرزمین New World روی کنسول نینتندو سوییچ می‌گذرد و به نظر می‌رسد این بازی توانسته تا به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سری تبدیل شود.

مطابق گزارش منتشر شده توسط مؤسسه آماری GfK، بدون درنظر گرفتن فروش نسخه دیجیتالی بازی، Kirby and the Forgotten Land به پرفروش‌ترین بازی این مجموعه پلتفرمر دوست‌داشتنی در بریتانیا تبدیل شده است. پیش از این نیز آمارهای منتشر شده به فروش ۲/۱ میلیون نسخه ای این بازی در دو هفته‌ی ابتدایی عرضه آن اشاره داشتند.

فروش The Forgotten Land در ژاپن نیز با آمار فوق‌العاده‌ای رو‌به‌رو بوده است. این بازی که بزرگ‌ترین فروش ابتدایی سری در روزهای اولیه عرضه در این منطقه را در اختیار داشت، تا به‌امروز در حدود ۸۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. البته این آمار نیز مانند آمار فروش بازی در بریتانیا، شامل نسخه‌های دیجیتالی بازی نمی‌شود.

ماهی‌گیری Kirby با کلاه بامزه در بازی جدید نینتندو سوییچ

با اینکه هنوز اطلاعات مشخصی از میزان فروش نسخه دیجیتالی بازی روی فروشگاه eShop در دسترس نیست، اما در آخرین گزارش مالی نینتندو در ماه می، شاهد اعلام مجموعه فروش ۲/۶۵ میلیون نسخه‌ای برای این بازی پلتفرمر سه‌بعدی بودیم. تحلیل‌گران اعتقاد دارند که این رقم تاکنون از مرز سه میلیون نسخه نیز گذشته است و بنابراین باید منتظر اعلام آمار رسمی فروش بازی در هنگام انتشار گزارش مالی نیم‌سال دوم نینتندو در هفته آینده بمانیم.

پرفروش‌ترین بازی سری کربی در تمام تاریخ تا امروز، همچنان با بیش از پنج میلیون نسخه فروش در اختیار Kirby’s Dream Land، اولین بازی این مجموعه است که در سال ۱۹۹۲ در ژاپن عرضه شد. حالا باید ببینیم که آیا در سال‌‌های آینده Kirby and the Forgotten Land می‌توانند موفقیت‌های دریم لند را تکرار کند یا خیر.

بخوانید  Little Nightmares 3 احتمالاً در حال توسعه است

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما همچنین می‌توانید به بررسی یک گیمر از بازی Kirby and the Forgotten Land نگاهی بیندازید.



منبع