تاریخ پخش کارناوال رو با بازی اورلاندو بلوم برای فصل دوم و آخر اعلام شد

آخرین فصل سریال Carnival Row در 10 قسمت تولید شد. ارلاندو بلوم و کارا دلوین آنها برای بازی در فصل دوم کارناوال بازگشتند. همچنین اولین تیزر فصل پایانی سریال Carnival Row منتشر شده است که حاوی تصاویر زیادی نیست و طی آن شاهد بلوم و دلوین هستیم و در پایان بلوم سقوط می کند. می توانید ادامه دهید اولین تریلر فصل دوم سریال Carnival Row در آمازون یوتیوب تماشا کنید.

سریال Carnival Row داستان موجودات افسانه ای و افسانه ای را دنبال می کند که از سرزمین جنگ زده خود فرار کرده و اکنون در یک شهر زندگی می کنند. حضور این موجودات افسانه ای و افزایش جمعیت مهاجر باعث تنش و مشکلات عدیده ای بین انسان ها و این موجودات در شهر شده است و همین مشکل باعث می شود بسیاری از موجودات واقعیت خود را پنهان کنند. تمرکز سریال حل پرونده‌های قتل موجودات افسانه‌ای است که هرگز حل نشده و در چشم مردم نیازی به حل شدن ندارند.

ارلاندو بلوم نقش یک کارآگاه پلیس به نام رایکرافت فیلوستریت را بازی می کند که برخلاف میل مردم به دنبال حل پرونده های قتل و قتل است. کارا دلوین همچنین نقش یک پری افسانه ای را بازی کرد. این پری علاوه بر مبارزه با مردم محلی متعصب، باید به طور مخفیانه رازهایی را که باعث مهاجرت او به این شهر شده است، حل کند. رنه آیشواریا و تراویس بیچم آنها مسئول ساخت سریال Carnival Row هستند.

اورلاندو بلوم در کارناوال رو

در آگوست 2018 بود که آمازون از تمدید سریال Carnival Row برای فصل دوم خبر داد، اما از آن زمان تاکنون فصل دوم این سریال فوق العاده منتشر نشده و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونسرانجام سرنوشت سریال کارناوال مشخص شد که بدون شک طرفداران این سریال را خوشایند نخواهد کرد. فصل دوم سریال Carnival Row قرار است در تاریخ 17 فوریه 2023 (28 بهان امسال) در Prime Video پخش شود و آمازون اعلام کرده است که فصل دوم سریال دوم آخرین فصل آن خواهد بود.

بخوانید  سازندگان Final Fantasy 16 از مشکلات داستانی نسخه قبلی درس گرفتند
آمازون سرانجام تاریخ انتشار فصل دوم سریال Carnival Row را اعلام کرد، فصل دوم این سریال خارق العاده که قرار است آخرین فصل آن باشد تا طرفداران خود را شگفت زده کند.