تاریخ شروع تولید فیلم Five Nights at Freddy's 2 اعلام شد

زمان شروع تولید در Five Nights at Freddy's 2 از Blumhouse و Universal اعلام شده است.

اوایل امسال جاش هاچرسون اعلام کرد که دنباله ای برای پنج شب در فردی در دست ساخت است. و حالا در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که ساخت این دنباله از ۱۱ جولای ۱۴۰۳ (اول جولای ۲۰۲۴) در نیواورلئان آغاز خواهد شد. در گذشته جاش هاچرسون، بازیگر نقش مایک اشمیت، اعلام کرد که تیم سازنده در حال کار بر روی داستان Five Nights at Freddy's 2 هستند و می خواهند هر چه زودتر تولید را آغاز کنند.

اگرچه Five Nights at Freddy's از روز اول برنامه Peacock به مخاطبان معرفی شد، اما توانست با بودجه 25 میلیون دلاری بیش از 300 میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورد. این فیلم ماجراهای یک نگهبان امنیتی مشکل دار را دنبال می کند که در رستوران خانوادگی Freddy Fazbear's Pizza شروع به کار می کند. در اولین شب کار در این مکان، این نگهبان متوجه می شود که به این راحتی امکان زنده ماندن در شیفت شب وجود نخواهد داشت.

اما موضوعکارگردان باد در راس پنج شب در فردی و همکاری بود گروه کیدبک و اسکات کاتنسازنده مجموعه بازی فیلمنامه را نوشته است. جاش هاچرسون، متیو لیلارد، پایپر روبیو، الیزابت لایل، مری استوارت مسترسون، لوکاس گرانت، کت کانر استرلینگ و جسیکا بلک مور در این فیلم بازی کردند. جیسون سرزنش می کند اسکات کاتن تهیه کننده این فیلم ترسناک بوده است.

بخوانید  جعبه گشایی لپ تاپ Lenovo Legion 5 Pro نسخه اینتل