تاریخ اکران Star Wars Jedi: Survivor زود مشخص شد؟ | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

طبق گزارش قبلی، انتظار می‌رود که تاریخ انتشار بازی Jedi: Survivor در جریان The Game Awards این هفته به‌طور رسمی اعلام شود. تریلر جدیدی از بازی نیز در جریان این رویداد نمایش داده خواهد شد.

و تاریخ انتشار احتمالی تنها چیزی نیست که صفحه Steam فاش کرد، همچنین تصاویری وجود داشت که جوایز پیش‌سفارش نسخه‌های مختلف بازی را نشان می‌داد. این موارد شامل ظاهر جدید برای Cal و BD-1، Lightsabers جدید و شاید هیجان انگیزترین افزودنی: مجموعه های مختلف بلستر. در Jedi: Fallen Order، کال اسلحه ای در بارگیری نداشت، اما به نظر می رسد که این بار تغییر خواهد کرد.

حدس بزنید برای تایید باید منتظر The Game Awards باشیم. خوشبختانه برای ما، پنجشنبه نزدیک است، بنابراین نیازی به انتظار طولانی نخواهیم بود. علاوه بر این، ما نیز نیازی به تماشای آن برای مدت طولانی نخواهیم داشت زیرا جف کیلی تأیید کرده است که The Game Awards 2022 بسیار کوتاهتر از سال گذشته خواهد بود.

در طی مکالمه اخیر در توییتر اسپیس، کیلی در مورد مراسم آتی بحث کرد و به سوالاتی در مورد انتظارات پاسخ داد. جوایز بازی معمولاً نه تنها با ارائه جوایز، بلکه با مصاحبه‌های توسعه‌دهندگان و تریلرهای بازی‌های جدید پر می‌شود. پیش نمایش سال گذشته حدود 30 دقیقه طول کشید در حالی که رویداد اصلی 3 ساعت به طول انجامید. در طول کنفرانس Spaces، جف گفت: “تا زمانی که تمرینات خود را به پایان نرسانیم، به طور رسمی چیزی نمی گویم، اما فکر می کنیم که این مدت بسیار کوتاه تر خواهد بود.”

بخوانید  نقد فیلم پیتر پن و وندی | بازسازی انیمیشن محبوب دیزنی