بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران | 1gamer

در بخش بتل رویال سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل نیز شاهد طبقه بندی جدیدی هستیم که ظاهری شیک‎تر و مرتب‌تر از قبل دارد. هنگام بازی کردن کالاف دیوتی موبایل همیشه گزینه Aim Assist را برای دقت بیشتر حین تیراندازی فعال کنید. علاوه بر این، گزینه Quick Run برای دویدن سریع‌تر و Fixed R-Fire برای شلیک ساده‌تر را فعال کرده و از فعال بودن Joystick Auto-Sprint برای دویدن اتوماتیک نیز غافل نشوید. تمام این‌ها برای داشتن تجربه‌ای بهتر و حرفه‌ای‌تر از یک بازی شوتر مثل کالاف دیوتی موبایل به کار می‌آیند و فقط عادت کردن به آن‌ها ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

  • به‌این‌ترتیب هم فضای کمتری در گوشی شما اشغال می‌شود و هم بازی بدون لگ اجرا می‌شود.
  • در واقع آیکلود می‌تواند روی حالتی تنظیم شده باشد که به صورت اتوماتیک از محتوایش فایل پشتیبان تهیه کند.
  • رابط کاربری این قابلیت را برای شما فراهم می‌سازد و حتی به شما اجازه می‌دهد از تصویر شناور خودتان در گوشه‌ای از تصویر استفاده کنید و قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی صداهایی که در ویدئویتان وجود دارد را نیز برایتان فراهم می‌کند.
  • در صفحه جدید می‌توانید با وارد کردن آیدی کلن دوستان خود وارد آن شوید و یا با انتخاب create clan، یک کلن مخصوص به خود بسازید.
  • بهتر است بدانید شرکت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را در سال 2019 برای علاقه‌مندان به مجموعه بازی های کالاف عرضه نمود.

همانطور که در قبل به آن اشاره کردیم، تحریم‌های موجود در شرایط امروز ایران ممکن است باعث شود، بعضی از قسمت‎های عملیات بازگرداندن مجله خبری یک گیمر کالاف دیوتی موبایل انجام نشود! ؛ اما دل‌نگران نباشید، کافیست یک نرم افزار تغییرip بر گوشی خود نصب کنید تا در پروسه برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل شما کمک کند. اگر تصمیم به خرید گوشی جدید دارید و می‌پرسید کالاف دیوتی موبایل روی چه گوشی هایی اجرا می شود ، احتمالاً یکی از هوادارن این بازی فوق‌العاده هستید که تصمیم به انتخاب یک مدل اقتصادی دارید. به هر صورت جای نگرانی نیست و با صرف هزینه‌ی کمتر از ۵ میلیون هم می‌نوان گوشی که توانایی لازم برای اجرای این بازی را داشته باشد یافت. وقتی به سراغ بازی‌های آنلاین چندنفره می‌رویم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، داشتن گیم‌پلی متنوع و بخش‌های مختلف برای بازی است. کالاف دیوتی موبایل از بخش‌هایی مختلفی تشکیل شده‌است که می‌تواند بازیکنان را تا مدت‌ها سرگرم نگه دارد.

بخوانید  برندهای مطرح دیزل ژنراتور

بتل رویال در این عنوان چه فرقی با بازی‌های دیگر دارد؟

شرکت اکتیویژن با شرکت Tencent Games همکاری را شروع کرد که حاصل آن نسخه کالاف دیوتی موبایل شد که، برای دو سیستم عامل اندروید و IOS منتشر شد. جهت خرید سی پی CP بازی کال اف دیوتی موبایل با بهترین قیمت و تحویل سریع می توانید از همین الان نسبت به ثبت سفارش خود در سایت موجو شاپ اقدام کنید. همانگونه که اکثر بازی های موبایل دارای یک یا چند واحد پولی میباشند، سازنده بازی کالاف دیوتی موبایل نیز یک واحد پولی به نام سی پی یا cod point جهت ارتقا و دریافت اسکین های متنوع، در نظر گرفته است. بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین آثار روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد.

خرید 2820 cp کالاف دیوتی موبایل

در سبک چند نفره یا همان Multiplayer بخش های متنوعی ارائه شده است که هرکدام هیجان خاص خودش را دارد. در این سبک علاوه بر حالت های ثابت بازی، تورنمنت های فصلی مختلفی نیز برگزار می­شود. سبک چند نفره کالاف دیوتی موبایل که سبک اصلی آن محسوب می­شود، دارای بخش های گوناگونی نظیر Team Deathmatch، Domination، Search & Destroy، Frontline و Al VS Practice است.

طبیعی است که هر چقدر این آیتم ها خاص‌تر و ویژه‌تر باشند، امتیاز مورد نیاز برای دریافت آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. با توجه به تحریم‌هایی که از سمت اکتیویژن و گوگل پلی برای کاربران ایرانی وجود دارد، به صورت مستقیم نمی‌توانید سی پی کالاف دیوتی را خریداری کنید. اما شما می‌توانید با مراجعه به سایت خرید سی پی، سایت آی گیم، اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را شارژ کنید.

بخوانید  تاریخچه طراحی لوگو در ایران و جهان از گذشته تا کنون

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر