مایکروسافت ساخت کنسول ایکس باکس را متوقف نخواهد کرد


فیل اسپنسر ظاهراً در یک جلسه پرسش و پاسخ داخلی اعلام کرد که ساخت کنسول های ایکس باکس ادامه خواهد داشت.

ظاهراً بخش بازی مایکروسافت اخیراً یک جلسه پرسش و پاسخ داخلی برای رسیدگی به موضوع انتشار بازی های انحصاری خود در سایر پلتفرم ها برگزار کرده است. حالا یک روزنامه نگار با نام شانون لیائو ادعا شده است که فیل اسپنسرمدیر عامل بخش بازی مایکروسافت در این جلسه به کارمندان خود گفت که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای توقف تولید کنسول های ایکس باکس وجود ندارد و این سخت افزار همچنان بخشی از استراتژی مایکروسافت است.

با این حال، مایکروسافت هنوز درباره گزارش‌های اخیر درباره بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس مانند استارفیلد که به پلی‌استیشن 5 می‌آیند، اظهار نظر نکرده است. تنها چیزی که می‌دانیم این است که Redmonds هفته آینده میزبان رویدادی برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد پروژه‌های آتی ایکس‌باکس خواهد بود. ظاهرا مایکروسافت قصد دارد برخی از آثار انحصاری خود مانند بازی Starfield، بازی Hi-Fi Rush، بازی Indiana Jones و Sea of ​​Thieves را برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر کند و حتی در نظر دارد. عرضه سری بازی های Gears of War و Halo بر روی این پلتفرم.

اگر شایعات و گزارش های اخیر درست باشد، پس مایکروسافت تغییر قابل توجهی در استراتژی های خود ایجاد کرده و می تواند کارهای بزرگی در صنعت بازی انجام دهد. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت در جریان رویداد جدید خود چه اخباری را منتشر خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تکاپو برای ساخت گوشت هیبریدی؛ آیا سرانجام خوردن گوشت بدون کشتن حیوانات امکان‌پذیر می‌شود؟