بهترین بازی های مارول در تمام دوران

مارول برای مدت طولانی‌تری نام خود را به اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی اختصاص داده است، و مدت‌ها قبل از اینکه همه رابرت داونی جونیور را به‌عنوان تونی استارک معرفی کنند، فهرستی چشمگیر از بازی‌های کلاسیک را جمع‌آوری کرده است. قهرمانان مارول تقریباً در هر ژانر و نوع بازی ویدیویی از بیت ام آپ و جنگنده گرفته تا بازی های پازلی و پین بال دخیل هستند. در اینجا 20 مورد از بهترین بازی های مارول، از بازی های آرکید اولیه تا تولیدات مدرن AAA را معرفی می کنیم.

مارول کامیکس از زمانی که بیش از 80 سال پیش شروع به چاپ کمیک کرد، شخصیت های به یاد ماندنی و نمادین خلق می کند. ناشر پشت قهرمانانی مانند مرد عنکبوتی، کاپیتان آمریکا، و چهار شگفت‌انگیز نامی شناخته شده است، تا حدی به دلیل جریان ثابت فیلم‌های پرفروش‌اش که همگی در دنیایی عظیم و به هم پیوسته اتفاق می‌افتند. دنیای سینمایی مارول یا MCU، بسیاری از شخصیت‌های اصلی خود را به گونه‌ای ساخته است که قبلا هرگز نبوده‌اند. خرید توسط دیزنی در سال 2009 تنها محبوبیت و گستردگی آن را افزایش داد، زیرا این مگا برند سرگرمی قهرمانان مارول را در دیگر ویژگی های نمادین خود مانند انیمیشن دیزنی، پیکسار و جنگ ستارگان گنجانده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مارول، رتبه بندی قطعی ما از 38 ابرقهرمان MCU را بررسی کنید. و برای اکشن های ابرقهرمانی بیشتر، انتخاب های ما را برای بهترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران بخوانید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.