برنامه های لازم برای یک پیسی گیمر (PC Gamer)

در صورتی که میخواهید اکانت پابجی موبایل خود را بر روی کامپیوتر وارد کنید، ابتدا آن را به یک حساب توییتر یا فیسبوک متصل کرده و سپس این کار را انجام دهید. کافی است چند دستی را بدون حساسیت روی برنده شدن و صرفاً با هدف شناختن محله های مختلف بازی کنید یا گر حوصله گشت زدن را ندارید، از ما نشنیده بگیرید که مثلاً در مپ Erangel در مناطق School، Military Base، Georgopol و Bunker می توانید سلاح ها و تجهیزات خفنی پیدا کنید. اگر با لایسنس اورجینال ویندوز 10 این سیستم عامل را به طور قانونی روی کامپیوترتان فعال کنید، میتوانید در آینده و زمانی که مطمئن شدید که ویندوز 11 هم به ثبات کافی برای بازی کردن رسیده، به طور رایگان سیستم عامل کامپیوتر یا لپ تاپ خود را بدون حذف اطلاعاتش به ویندوز 11 ارتقاء دهید. انواع تکنیک های یوسی پابجی موبایل که بازی شما را حرفه ای تر می کند .

انواع مختلفی از اسلحه، تجهیزات و وسایل نقلیه در بازی وجود دارند که بسته به نیاز و سبک بازی می توانید از آن ها استفاده کنید. همانند مدرن وارفر، وسایل نقلیه باری دیگر نقش مهمی در مولتیپلیر دارند. کیس گیمینگ یکی از وسایل گیمینگ اصلی برای راه اندازی اتاق گیمینگ است. اصلی ترین نکته در بازی های مولتی پلیر سرعت انتخاب و دقت بالای تیر اندازی است. بازی Pubg Mobile برای کامپیوتر یکی از قدیمی ترین و معروف ترین بازی های سبک بتل رویال است و طرفداران بی شماری در جهان دارد و در ایران هم بازیکن های فعال زیادی دارد. برای مثال برخی از بازی های جدید ممکن است قابلیت نصب و اجرای روی ویندوز های قدیمی تر را نداشته باشند یا برخی از بازی ها به طور اختصاصی برای ورژن خاصی از ویندوز بهینه شده باشند! به همراه آن میتوانید ویندوز 8.1 و نسخه های قدیمی تر را هم از لیست کاندیدها خارج نمایید. همچنین، جا دارد به آن صحنه بازی اشاره کنیم که میچل باید با فشردن دکمه F به دوست مرده خود ادای احترام کند. اما اگر در نظر بگیریم که موس و کیبوردی که خریداری کرده اید از دستگاه های اپل پشتیبانی می کند، برای استفاده از آن ها باید مراحل زیر را طی کنید که روش فعال سازی موس و کیبورد در گوشی آیفون محسوب می شود.

بخوانید  کدام بروکر برای شما مناسب است؟ مجموعه آموزش بورس-بروکر آمارکتس

چنانچه بازیکنی بخواهد از کنترلر استفاده کند و سیستم عامل گوشی او IOS باشد باید نسخه ۱۱ به بالا باشد. قبل از هر چیز باید نقشه بازی و محله های مختلف آن را بشناسید. و باید با سایر بازیکنان مبارزه کنید و سلاح و منابع مختلفی پیدا کنید. با دانلود بازی Call of Duty: Mobile برای اندروید در برابر میلیون ها نفر از دوستان و دشمنان رقابت و مبارزه کنید. درست است که سیستم عامل های دیگر کیفیت و کارایی خوبی دارند و گاها حتی نسبت به ویندوز سرعت عمل بالاتری را برای انجام کارهای روزمره و عادی ارائه میکنند اما هیچکدام از آن ها نمیتوانند به اندازه ویندوز در اجرای بازی های کامپیوتری موفق و حرفهای باشند. دلیل آن هم مشخص است، مشکلات زیاد بازی که در طول عمر آن حل نشدهاند، یکی از اصلیترین آنهای بهینه نبودن اثر از لحاظ پرفورمنس است. یکی از مشکلات اصلی کاربران ایرانی PUGB رایگان نبودن آن برای کامپیوتر است ولی نسخه موبایل این بازی رایگان بوده و به تازگی به کمک شبیه ساز Gameloop ( اسم دیگر این برنامه Tencent Gaming میباشد ) قابل اجرا در کامپیوتر هم می باشد. لانچر گیم لوپ، یک شبیه ساز اندروید است که قادر است تعداد قابل توجهی از بازیهای اندرویدی را بر روی کامپیوتر های شخصی و لپتاپ های ویندوزی به راحتی اجرا کند.

شبیه ساز پابجی موبایل برای ویندوز نیازمند سیستم سطح بالایی نیست و یک رایانه متوسط برای اجرا و لذت بردن از آن کافی میباشد. سپس پس از آنکه به نصب برنامه اقدام کردید آن را اجرا کنید در صفحه اول Region مربوطه را انتخاب کنید و سپس گزینه Agree را کلیک کنید و در آخر Start را انتخاب کنید تا به صفحه اصلی برنامه GameLoop وارد شوید. اول اینکه به هیچ وجه از نسخه های کرک شده ویندوز استفاده نکنید چون این نسخه ها محدود بوده و آپدیت های سیستم عامل را دریافت نمیکنند! همانطور که در جریان هستید تقریبا تمام بازی های بزرگ و اصلی که منتشر میشوند سازگاری کامل با سیستم عامل ویندوز دارند و برای اجرای روی این سیستم عامل بهینه خواهند شد. در قسمتهای پایانی بازی ، مشخص میشود که او در واقع برادرزاده دوست اتان (Malcolm Vanhorn) میباشد. او در بازی Call of Duty حرفه ای است و همچنین موسس تیم ۱۰۰ دزد است. سلاحها فوقالعاده بودند، نقشهها متنوع و جذاب بودند و ایده ساده برای Killstreaks قفل شده در سطح 3، 5 و 7 بود که برای مهارت شما پاداش میداد. بلک آپس داستان یک افسر CIA به نام الکس میسون را دنبال میکند که در اتاقی مرموز به صندلی بسته شده، توسط صدایی ناشناس در حال بازجویی بوده و دائما اعداد عجیبی را مشاهده میکند.

بخوانید  آموزش 0 تا 100 نصب کالاف دیوتی وارزون بر روی سیستم کامپیوتر | 1gamer
پس اگر یک گیمر هستید، مطمئنا کامپیوتر یا لپ تاپ شما باید از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت برخوردار باشد. بهترین نسخه ویندوز برای گیمر ها و بازی کردن کدام نسخه است؟ هرکدام از این مود ها تجربه های خاصی برای بازیکنان به وجود میاورد که باعث میشود لذت بیشتری از بازی کردن با کالاف دیوتی ببرید. همینطور توجه داشته باشید که دی ان اس ها روی اینترنتهایی که به خودی خود کیفیت مناسبی ندارن، کارایی خاصی نخواهند داشت. برای اطمینان از نحوه بازدهی دی ان اس روی اینترنتتون میتونید از اپلیکیشن Ping برای استعلام پینگ تا آی پی دی ان اس استفاده کنید. کافیست گزینه Download را کلیک کنید تا بازی به طود خودکار برای شما نصب شود. اگر ترجیح می دهید تا خیلی درگیر نشوید و از دور حریفان را رصد کنید خوب است که یک مسلسل خودکار (Assault Rifle) به همراه یک اسنایپر یا اسلحه ای سبک تر را بردارید. نکته مهم و خوب برای شما، دیتای بازی به طور خودکار دانلود میشود. از آنجایی که خیلی از گیم های جدید با ویندوز 7 سازگاری ندارند، بنابراین این ورژن سیستم عامل مایکروسافت کاملا از لیست خارج میشود.