میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل چقدر است؟

در واقع میتوان گفت این تراشه از نظر عملی یکی از بهترین عملکردها را در بازی کالاف دیوتی دارد. نمایشگر این مدل برای محافظت از چشم بهینه شده و میتوان گفت نسبت به مدلهای معمولی کمتر باعث خستگی چشمان شما در طولانی مدت میشود. اما جمع بندی کلی ویژگی ها و قیمت این صندلی باعث شده تا جز بهترین صندلی های گیمینگ بازار به حساب بیاید. همچنین در ابتدا قرار بود هیچ مینیمپی در بخش چندنفره بازی وجود نداشته باشد، اما نظرات بازیکنان درباره بتای بازی باعث شد تا اینفینیتی وارد این ویژگی را بازگرداند – هرچند بدون نشان دادن مکان دشمنان. با این حال اغلب گوشیهایی که این روزها در بازار موجودند ظرفیت باتری بالایی دارند و جایی برای نگرانی در مورد اتمام شارژ گوشی در وسط بازی باقی نمیگذارند، بعلاوه مصرف باتری توسط تراشهی پردازنده و البته نرمافزار میتواند بهینه شود و هر چقدر این بهینهسازی بهتر صورت گرفته باشد، میزان مصرف کاهش مییابد و در نتیجه گرمای کمتری هم تولید میشود. همان طور که میدانید اجرای یک بازی سنگین مثل کالاف دیوتی، به انرژی زیادی نیاز دارد و هر سشن بازی درصد بالایی از شارژ را کاهش میدهد.

به عنوان اولین پروژه، گری متر ساخت یک بسته گسترش دهنده برای کالاف دیوتی را بر عهده گرفت و در نهایت Call of Duty: United Offensive پس از یک سال منتشر شد. از همین جهت هر کاربری برای بازی کردن و لذت بردن از آن به گوشی نیاز دارد که قادر به اجرای Call of Duty: Mobile باشد. تنها مزایای سختافزاری این مدل نیست که آن را به بهترین گوشی برای کالاف موبایل تبدیل میکند، بلکه از نظر نرمافزاری نیز ایسوس یک رابط کاربری کاملاً گیممحور برای این مدل در نظر گرفته که احتمالاً قادر به جلب نظر هواداران کالاف موبایل هم هست. بعلاوه این مدل از قابلیت فوقالعاده کارآمد “bypass charging” نیز پشتیبانی میکند. علاوه بر این برخی مدلها از قابلیت خاصی به نام “bypass charging” پشتیبانی میکنند.این قابلیت باعث میشود زمانی که گوشی را به کابل شارژ متصل میکنید، باتری شارژ نشود و تنها برای اجرای عملکردی که در حال انجام آنست از نیروی دریافتیاش استفاده کند. همچنین این صندلی گیمینگ dxracer با قابلیت تنظیم ارتفاع دسته ها، از بازو و آرنج های شما در تایم های طولانی، حمایت کامل دارد. یا به گفتهای دیگر، وجود نداشتن یک گوشی در لیست زیر تحت هیچ شرایطی به معنای بد بودن عملکرد آن در بازی کالاف موبایل نیست بلکه تنها میتوان نتیجه گرفت که ما گوشی ارزانتری را معرفی کردیم که قدرت اجرای این بازی در همان سطح را دارد.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer
کاری که ما باید برای ورود به این سرور های انجام بدهیم دور زدن این تحریم ها است ، که میتوان از فیلتر شکن ها و یا Vpn ها استفاده کرد تا ip اینترنتمان را روی کشور دیگه تنظیم کنیم. در اینترنت با یک جستجوی کوچک میتوان دهها سایت یافت که بازی پابجی را به فروش میرسانند، اما شما باید از سایتی خرید کنید که هم قیمتهای مناسبی داشته باشد و از پشتیبانی خوبی نیز برخوردار باشد. در انتها نیز راهکارهایی برای رفع مشکلات در اجرای بازی و دانلود کالاف دیوتی موبایل پرداخته است. احتمالاً شما هم این جمله را بارها شنیدهاید که آیفون بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب میشود. در واقع باید گفت بهترین بازی کال اف دیوتی برای گوشی را میتوان در پلتفورم ای او اس یافت. در واقع اگر بخواهید یک گوشی بخرید و تنها موردی که برایتان اهمیت دارد، اجرای کال اف دیوتی در بالاترین سطح و با بهترین تنظیمات ممکن باشد، چه موبایلی را انتخاب میکنید؟ البته این موضوع درست می باشد، اما در این جا صادق نیست. همانطور که اشاره کردیم بازی کالاف دیوتی در پلتفورم اندروید هم به خوبی توسعه داده شده و گوشیهای زیادی هستند که میتوانند آن را بدون نقص اجرا کنند و در ادامه به همین موضوع میپردازیم.

Warzone برای همه رایگان است و کاربران ایکس باکس، پلی استیشن و پی سی میتوانند آن را به صورت مجانی دانلود و تجربه کنند. این وبسایتها در بستههای مختلف سیپی بازی کالاف دیوتی موبایل را به فروش میرسانند و گیمرها میتوانند بسته به نیاز خود، هر مقدار سیپی که میخواهند، از این وبسایتهای ایرانی خریداری کنند. این بازی با فروش چهار و نیم میلیون نسخهای، موفقیت تجاری بزرگی برای شرکت بلیزارد محسوب میشد. البته زمانی که به بازی اختصاص میدهید را باید از زمانهای دیگر خود کم کنید، به این معنا که زمان کمتری برای انجام کارهای شخصی خود خواهید داشت. خوشبختانه با مرور زمان تصاویر بیشتر به واقعیت نزدیکی میشوند و رزولیشن تصاویر به طور پیوسته در حال افزایش است. به طور کلی این بازی آسیب خاصی به گوشی وارد نمیکند، اما منطقاً پس از گذشت زمان و در صورت بازی کردن بیش از حد عملکرد همهی گوشیها تا اندازهای افت میکند.

بخوانید  دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

هم اکنون امکان دانلود چیت بازی وارزون (Call Of Duty Warzone) را به صورت رایگان برای سیستم عامل ویندوز قرار دادیم. ببخشید من کالاف دیوتی مدرن وارفار رو ندارم و با حجم 110 گیگ وارزون رو دانلود کردم و اون عبارت cheking for update رو میزنه و بازی باز نمیشه و ساعت زیادی روی این حالته . با این حساب یک تراشه به تنهایی میتواند لِوِل و سطح بازی را برای شما تغییر دهد. کلید اول مربوط به تنظیم کلیدهای کیبورد یا GamePad شماست که البته تنظیمات صفحه کلید مطابق با بازی پابجی بصورت خودکار انجام شده است ، شما میتوانید به سادگی با زدن محل مشخصی از صفحه و فشردن یک کلید ، یک عملکرد جدید به شبیه ساز اضافه کنید ، پس از آنکه شخصی سازی دلخواه خود را انجام رساندید میتوانید با زدن save آنرا ذخیره کنید یا اینکه Reset را بزنید تا به حالت پیشفرض برگردد و سپس روی save زده و خارج شوید.