برای مدت محدودی در Kerbal Space Program 2 صرفه جویی کنید

در حالی که پیچیدگی بخشی از جذابیت است، به همین دلیل است که بازی در دسترسی زودهنگام راه اندازی می شود. توسعه‌دهنده در تلاش است تا فرآیند ورود بازیکنان جدید را آسان‌تر کند و بازخورد جامعه را برای کمک به اصلاح بازی با اضافه شدن ویژگی‌های جدید دریافت کند.

Kerbal Space Program 2 یک شبیه ساز پرواز فضایی است که در آن بازیکنان فضاپیما می سازند و ماموریت های بین سیاره ای را آغاز می کنند. مانند بازی اصلی، Kerbal Space Program 2 از فیزیک پیچیده مبتنی بر اخترفیزیک دنیای واقعی استفاده می‌کند و بسیاری از چالش‌های پروازهای فضایی مدرن را با جزئیات دقیق مدل‌سازی می‌کند.

اگر از طریق Fanatical خرید کنید، کلیدی برای باز کردن قفل بازی در استیم دریافت خواهید کرد. همچنین در سفارش بعدی کد تخفیف 5 درصدی دریافت خواهید کرد.

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

Kerbal Space Program 2 اخیراً برای Steam Early Access راه اندازی شده است، اما این بازی قبلاً در Fanatical به 43.49 دلار (50 دلار) تخفیف داده شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این تیم قبلاً نقشه راه دسترسی زودهنگام Kerbal Space Program 2 را ترسیم کرده است که شامل برنامه هایی برای ویژگی های توسعه یافته و ابزارهای درون بازی، سیستم های ستاره ای جدید برای کاوش، و انواع جدیدی از ماموریت ها و مکان ها است. این پیشنهاد متعصب یک راه عالی برای ورود زودهنگام به بازی و قرار گرفتن در میان اولین کسانی است که این ویژگی های جدید را با اضافه شدن آنها امتحان می کند.

بخوانید  پشتیبانی از Crash Team Rumble به پایان رسیده است