بازی‌ های جذاب بیشتری به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه می‌شوند

بازی‌های جدید سرویس پلی استیشن پلاس که برای ماه آوریل در نظر گرفته شده‌اند، توسط شرکت سونی معرفی شدند.

سونی فهرست سه بازی رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه آوریل ۲۰۲۴ را اعلام کرد که شامل چندین بازی قابل‌توجه است. اولین بازی، Immortals of Aveum، یک اثر تیراندازی اول شخص تک‌نفره با محوریت جادو ساخته استودیو Ascendant Studios است که تنها برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. برت رابینز، مدیرعامل استودیو سازنده این بازی در نوامبر سال گذشته اعلام کرده بود که بازی Immortals of Aveum بالاخره به سرویس‌های اشتراکی راه پیدا خواهد کرد و حالا می‌بینیم که به پلی استیشن پلاس اضافه خواهد شد.

باید ببینیم که این بازی چه زمانی برای سرویس ایکس باکس گیم پس عرضه خواهد شد. علاوه‌بر بازی ذکر شده، بازی Minecraft Legends نیز برای کاربران هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به فهرست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس ماه آینده اضافه می‌شود. این بازی استراتژی همزمان و اکشن، محصول استودیوهای Mojang Studios و Blackbird Interactive تقریبا یک سال پیش عرضه شده بود.

آخرین بازی این فهرست، Skul: The Hero Slayer است که یک اثر پلتفرمر اکشن روگ‌لایت ساخته استودیو SouthPAW Games محصول سال ۲۰۲۱ است. هر سه بازی معرفی در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین) برای مشترکین هر سه سطح پلی استیشن پلاس در دسترس قرار خواهند گرفت.

بخوانید  بهترین استارت بیلدها در Dragons Dogma 2 | مهارت ها و حرفه ها