بازیکنان Diablo 4 می‌توانند سیاهچال را که در اعلامیه سینماتیک دیده می‌شود کاوش کنند

یک تریلر جدید Diablo IV، زیبایی تاریک دنیای بازی، Sanctuary، و تمام فعالیت‌هایی را که بازیکنان می‌توانند در آن تجربه کنند، از جمله کاوش در سیاهچال که در اعلامیه سینمایی بازی مشاهده می‌شود، می‌تاباند.

اندازه:

در حال پخش: دیابلو IV | Inside the Game – The World of Sanctuary

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

برای اولین بار، بازیکنان می توانند بدون صفحه نمایش بارگذاری، دنیای Diablo را کشف کنند. به این ترتیب، تیم تاکید ویژه‌ای بر واقعی جلوه دادن انتقال‌های منطقه داشت و نمونه‌ای از آبشارهایی را ارائه می‌کرد که از ذوب یخ‌ها از ناحیه برفی قله‌های شکسته به سمت منطقه باتلاقی هوازار تشکیل شده‌اند. سیاه‌چال‌های مختلف در هر منطقه و دشمنان درون آن‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هر منطقه احساس منحصر به فردی داشته باشند. برای مثال، دشمنان مرد بزی در قله‌های شکسته‌شده با خز پوشیده می‌شوند، اما زمانی که در ناحیه‌ای دیگر با آن‌ها مواجه می‌شوند، ظاهر متفاوتی خواهند داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 و Warzone – چگونه قفل Evolvere LMG TAQ را باز کنیم

در ویدیویی با عنوان “Inside the Game – The World of Sanctuary”، توسعه دهندگان مختلف ARPG آینده بلیزارد نظرات خود را در مورد چگونگی ساخت ظاهر Sanctuary به اشتراک می گذارند. به گفته هریسون پینک، طراح ارشد پروژه، هدف این بود که کل بازی شبیه یک نقاشی باشد.

بلیزارد تأیید کرد که بازیکنان در واقع می‌توانند سگ‌هایی را که در بازی با آن‌ها مواجه می‌شوند، نوازش کنند، یکی از توسعه‌دهندگان خاطرنشان کرد که این ویژگی یک درخواست مکرر است و «در واقع کار سختی است که بفهمیم چگونه آن سگ لعنتی را نوازش کنیم. “

ثبت نام کنید یا وارد شوید

تریلر به تمام فعالیت‌هایی می‌پردازد که بازیکنان می‌توانند در حین کاوش در دنیای Sanctuary در آن شرکت کنند. Hidden Altars of Lilith در سرتاسر جهان پراکنده خواهد شد تا بازیکنان بتوانند افزایش آمار دائمی در کل حساب را پیدا کنند و قفل آن را باز کنند. بازیکنان همچنین ممکن است در طول سفر خود با باس های جهان یا دژهای دشمن روبرو شوند. یا شاید آنها با یک تلاش جانبی مختصر مواجه شوند که شامل اسکورت روح کودک است.

بخوانید  بلندگوهای 2024 جدید و مقرون به صرفه را با زومیت بخرید