این بازی رومیزی Dungeons & Dragons بیش از 50٪ تخفیف در آمازون دارد

اگر به دنیای Dungeons & Dragons علاقه مند هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، یک تجربه مبتدی که باید در نظر بگیرید Dungeons & Dragons: The Yawning Portal است. این بازی استراتژی رومیزی به شما و سه دوستتان وظیفه می‌دهد تا یک میخانه را اداره کنید تا به مسافران خسته غذا بدهید. در حالی که مطمئناً به اندازه D&D پویا نیست، اما این بازی تخته‌ای باید برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی و استراتژی‌خارش مشابهی ایجاد کند. علاوه بر این، The Yawning Portal بازیکنان را با تعدادی از گونه ها و شخصیت های دنیای D&D آشنا می کند. اکنون زمان مناسبی برای بررسی آن است، زیرا D&D: The Yawning Portal تنها 24 دلار (56 دلار) علامت گذاری شده است.

میخانه خمیازه را می توان به صورت انفرادی پخش کرد یا می توانید از سه نفر دیگر بخواهید که برای انجام برخی اقدامات رقابتی به سرگرمی بپیوندند.

به خاطر داشته باشید که این بازی توسط یک فروشنده شخص ثالث به فروش می رسد، اگرچه توسط آمازون انجام شده است. این بدان معناست که اعضای Prime هنوز واجد شرایط ارسال دو روزه هستند و بازپرداخت رایگان با خرید شما همراه است.

بخوانید  کیگان-مایکل کی در مورد یافتن صدای وزغ برای فیلم برادران ماریو

اگر در این بازی رومیزی فروخته نمی‌شوید، بازی‌های D&D زیادی برای بررسی وجود دارد. و اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه D&D واقعی را بازی کنید، قوانین و مجموعه های مقدماتی زیادی برای فروش وجود دارد. در اینجا نگاهی به کتاب قوانین و بازی های تخته ای مورد علاقه ما Dungeons & Dragons داریم.

بهترین معاملات بازی Dungeons & Dragons

تحریریه مجله بازی یک گیمر