ستاره جیغ ملیسا باررا می خواهد در فیلم ترسناک 6 حضور داشته باشد

پس از ۱۱ سال وقفه، قسمت دیگری از فیلم ترسناک در دست ساخت است. و اگر پارامونت به دنبال یک بازیگر اصلی جدید است، ملیسا بارارا، ستاره سابق جیغ، فرصت بازی در فیلم ترسناک 6 و جعل فرانچایز قدیمی خود را دارد.

باررا در پاسخ به سوالی درباره امکان پرش فرنچایز از اینورس گفت: «من همیشه آن فیلم‌ها را دوست داشتم. “وقتی آگهی را دیدم، به این فکر کردم که “اوه، این خیلی سرگرم کننده است. انجام آن بسیار سرگرم کننده است.”

بازیگران اصلی مجموعه فیلم ترسناک شامل آنا فارس، رجینا هال، مارلون وینز و شاون وینز بودند. با این حال، مشخص نیست که آیا هیچ یک از آنها برای فیلم ترسناک 6 بازخواهند گشت یا خیر. اما اگر دنباله آینده از سری فیلم های جیغ و جیغ 6 در سال 2022 پیروی کند، می تواند همه بازیگران بازگشته را با نسل بعدی جفت کند.

آنها بازیگران نمادینی دارند که این کار را انجام دادند، بنابراین ما خواهیم دید که با آن چه اتفاقی می‌افتد.» باررا اضافه کرد. “من فقط برای دیدن یک مورد جدید هیجان زده هستم.”

باررا قرار بود در فیلم جیغ 7 بازی کند تا اینکه در نوامبر 2023 توسط Spyglass به دلیل نظراتش در رسانه های اجتماعی درباره جنگ اسرائیل و فلسطین از این فیلم اخراج شد. جنا اورتگا قبلاً به دلیل مشکلات برنامه ریزی از Scream 7 کناره گیری کرده بود که راه را برای بازگشت ستاره اصلی Scream Neve Campbell به این فرنچایز هموار کرد.

نه Scream 7 و نه Scary Movie 6 هنوز تاریخ اکرانی ندارند، اما انتظار می رود هر دو در سال 2025 وارد بازار شوند.

بخوانید  پدرو پاسکال و نیکو پارکر بازیگران فیلم The Last of Us صحنه مرگ نمادین را شکستند

تحریریه مجله بازی یک گیمر