کارت اعتباری Xbox اکنون با مزایای جدید در دسترس همه است

مایکروسافت فاش کرده است که Xbox Mastercard اکنون برای همه در قاره ایالات متحده، آلاسکا و هاوایی در دسترس است. این نقشه برای اولین بار در سپتامبر 2023 به Xbox Insiders نشان داده شد.

با در دسترس بودن گسترده، کارت اعتباری اکنون مزایای جدیدی را ارائه می دهد، از جمله:

  • هنگامی که 7000 دلار یا بیشتر در 12 ماه اول افتتاح حساب کارت خرج می شود، دارندگان کارت جدید و موجود می توانند دو یا سه ماه از Game Pass Ultimate برای هدیه به دوستان یا خانواده کسب کنند.
  • مالکان به Microsoft Rewards Tier 2 ارتقاء می دهند و با کارت اعتباری سریعتر پاداش دریافت می کنند.
  • کاربران جدید Spotify Premium انفرادی سه ماه رایگان در این سرویس دریافت می کنند که برای دارندگان کارت جدید و فعلی قابل اجرا است. صدا را با سه ماه Spotify Premium Individual برای دارندگان کارت جدید و موجود افزایش دهید.
  • دارندگان کارت به Basics Barclays Money دسترسی دارند

افرادی که از کارت اعتباری Xbox استفاده می کنند، پنج برابر امتیاز محصولات واجد شرایط در فروشگاه مایکروسافت و سه برابر امتیاز در سرویس های پخش واجد شرایط مانند Netflix و Disney+، و همچنین خدمات تحویل غذا مانند GrubHub و DoorDash، کسب خواهند کرد.

این کارت هیچ هزینه سالانه ای ندارد و مزایای موجود آن شامل 5000 امتیاز (50 دلار) و سه ماه Game Pass Ultimate برای اعضای جدید پس از اولین خرید است. دارندگان کارت همچنین می توانند به صورت رایگان به امتیاز اعتباری خود دسترسی داشته باشند و از محافظت مسئولیت تقلب 0 دلاری برخوردار شوند.

بخوانید  انویدیا تاکنون ۱۰۰ هزار GPU برای مدل پرچمدار RTX 4090 عرضه کرده است

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که کارت اعتباری خود را عرضه می کند. سونی کارت اعتباری پلی استیشن خود را با ویزا در سال 2008 راه اندازی کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر