استودیوی Baldur's Gate 3 می‌گوید که دو بازی بعدی آن می‌تواند بهترین اثر تاریخ باشد

ممکن است Larian خالق Baldur's Gate 3 کارگردانی Baldur's Gate 4 را بر عهده نگیرد، اما دو بازی بعدی آن که بر اساس مالکیت معنوی اصلی متعلق به این استودیو ساخته خواهند شد، مدیر عامل Larian را به این فکر می‌کند که می‌تواند بهترین اثر ساخته شده توسط استودیو باشد.

در یک به‌روزرسانی انجمن که در Steam منتشر شد، لاریان برخی از برنامه‌های خود را برای آینده بیان کرد و تکرار کرد که Larian دنیای Forgotten Realms را پشت سر خواهد گذاشت و بر پروژه‌های جدید تمرکز خواهد کرد.

در حال پخش: Baldur's Gate 3: همه چیزهایی که باید بدانید

در این پست آمده است: “به عنوان یک استودیوی مستقل از سال 1996، ما برای آزادی دنبال کردن خلاقیت خود در هر کجا که ما را ببرد، ارزش قائل هستیم.” “در این مورد، پس از شش سال حضور در قلمروهای فراموش شده و بحث ها و نشخوارهای زیاد، تصمیم گرفتیم از این فرصت برای توسعه IP های خود استفاده کنیم. ما در حال حاضر روی دو پروژه جدید کار می کنیم و نمی توانیم بیشتر از این در مورد این پروژه هیجان زده باشیم. چه چیزی در آینده نهفته است.”

باید دید این بازی ها چگونه خواهند بود، همانطور که لاریان می گوید هنوز “روزهای اولیه” است. با این حال، این استودیو تاکید کرد که “حساسیت هایی که دروازه Baldur's 3 را برای شما به ارمغان آورد، اینجا در قلعه لاریان وجود دارد” و این بازی ها “تجربیات همه جانبه ای خواهند بود که بر اساس انتخاب های شما شکل می گیرند.”

مدیرعامل Larian، سوئن وینکه، قطعاً به اعتراف خودش این تبلیغات را می‌خرد، و در به‌روزرسانی انجمن نقل شده است که وقتی به پروژه‌های مختلف استودیو از نظر بصری، گیم‌پلی و داستان‌گویی نگاه می‌کند، فکر می‌کند که این «بهترین کار ما خواهد بود». همیشه” و او را “مانند یک کودک هیجان زده” می کند.

وینکه گفت: «بله، این یک هیاهو است، اما هیپ است زیرا در واقع ظاهر و احساس خوبی دارد.

بخوانید  خودروهای کاور بازی Forza Motorsport فاش شدند

وینکه قبلاً گفته بود که استودیو می‌خواهد یک RPG واقعاً بزرگ بسازد که همه آنها را کوتوله کند، اما بازی بعدی لاریان آن بازی بزرگ ضرب المثلی نخواهد بود. با این حال، این یک گام دیگر برای دستیابی به این هدف خواهد بود. در مورد اینکه چرا لاریان تصمیم گرفت بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، وینک گفت که این برخلاف هویت استودیو است و به GameSpot گفت: “این به معنای واقعی کلمه برعکس چیزی است که Larian. ما می‌خواهیم کارهای بزرگ و جدید انجام دهیم. ما نمی‌خواهیم دوباره تکرار کنیم. کاری که قبلا انجام داده ایم

این که لاریان فکر می‌کند بهترین کارش هنوز در پیش است، مطمئناً جاه‌طلبانه است، زیرا Baldur's Gate 3 در حال حاضر به یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های RPG در تمام دوران تبدیل شده است و برنده بازی سال در هر نمایش جوایز بزرگ متمرکز بر بازی‌های ویدیویی شده است. اما حتی با وجود اینکه لاریان DLC Baldur's Gate 3 یا Baldur's Gate 4 را ایجاد نخواهد کرد، اما همچنان در حال به روز رسانی بازی است و به روز رسانی Patch 7 خود مجموعه ای برای افزودن پایان های بهبود یافته و شروع معرفی ابزارهای مودینگ رسمی، با ویژگی های دیگر، مانند کراس پلی است. و حالت عکس، هنوز در حال کار است.

Hasbro، شرکت مادر Dungeons & Dragons، در حال حاضر به دنبال استودیو دیگری برای تصاحب مانتوی Baldur's Gate است. در حالی که هیچ عجله ای وجود ندارد، او امیدوار است که 25 سال دیگر بین ثبت نام در فرنچایز وجود نداشته باشد، با یکی از مدیران Hasbro گفت که این شرکت برای یافتن “شریک مناسب، رویکرد مناسب و محصول مناسب” وقت صرف می کند. وقتی صحبت از آینده فرنچایز می شود.

بخوانید  اندازه Octopath Traveler 2 در نینتندو سوییچ مشخص شده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر