اولین پوستر فیلم سوسک آبی دی سی منتشر شد

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین پوستر فیلم سوسک آبی منتشر شد. این پوستر در کنار رویداد CCXP امسال منتشر شد، جایی که در واقع لوگوی رسمی فیلم Blue Beetle را می بینیم که همانطور که انتظار می رفت، نقاشی یک سوسک آبی است. تصاویر بیشتری از سوسک آبی قرار است در جریان کامیک-کان برزیل امسال منتشر شود، اما قبل از آن، می‌توانید پوستر رسمی فیلم را ببینید:

فرشته مانوئل سوتو او با سابقه کارگردانی فیلم شاهان شهر جذاب، کارگردانی فیلم سوسک آبی را بر عهده گرفت و همچنین گرت دنت الکوسر، نویسنده بازسازی Scarface نگارش فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. فیلم سوسک آبی اولین فیلم دنیای دی سی خواهد بود که حول محور ابرقهرمان لاتین تبار تمرکز دارد.

فیلم سوسک آبی قرار است در تاریخ 18 آگوست 2023 (27 اوت 1402) اکران شود.

مریونیا زولو در نقش جیمی ریس با نام مستعار آبی بیتل، سوزان ساراندون مانند ویکتوریا کورد، برونا مارکزینه، بلیسا اسکوبدو، هاروی گیلان، جورج لوپز، رائول تروخیلو، الپیدیا کاریلو، آدریانا بارازا و دیمین آلکازار، از جمله بازیگران فیلم سوسک آبی هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس از کیت گیفن، جان راجرز و کالی همنر او که در سال 2006 خلق شد، اولین بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis معرفی شد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC

اولین پوستر فیلم سوسک آبی

برادران وارنر اولین پوستر رسمی Blue Beetle را از دنیای DC در حاشیه کامیک کان برزیل امسال منتشر کرد.

بخوانید  تاریخچه ماینکرفت؛ همه چیز در مورد پرفروش ترین بازی تاریخ