اولین تریلر از بازی انحصاری ایندیانا جونز در جریان رویداد Xbox منتشر شد


MachineGames و Bethesda اولین تریلر فیلم Indiana Jones and the Great Circle را در جریان رویداد Xbox Developer Direct منتشر کردند.

مایکروسافت اولین تریلر فیلم Indiana Jones and the Great Circle را به طرفداران نشان داد. تریلر که در آن شخصیت ایندیانا جونز ظاهر می شود هریسون فورد و دوبله تروی بولانجر حاضر است. در تریلر نیز دشمن ایندیانا جونز به نام امریک واس را در این داستان می بینیم. دشمنی که طبق توضیحات ارائه شده در رویداد Xbox Developer_Direct، به اندازه خود ایندیانا جونز باهوش است.

استودیو ماشین گیمز که تاکنون چندین بازی محبوب و تحسین شده ولفنشتاین را ساخته است، در چند سال گذشته روی بازی ایندیانا جونز کار کرده و اکنون آن را به طور کامل رونمایی کرده است. اگرچه سازندگان از فیلم های ایندیانا جونز الهام گرفتند، اما ایندیانا جونز و دایره بزرگ داستان جدیدی را روایت می کند که ایندیانا جونز را به نقاط مختلف جهان می برد. Machinegames اعلام کرد که برای نزدیک کردن بازیکن به شخصیت ایندیانا جونز، گیم پلی بازی در اکثر دقایق به صورت اول شخص دنبال می شود. البته در برخی از قسمت های بازی، مانند زمانی که با شلاق از دیوار یا صخره بالا می روید، ایندیانا جونز را از منظر سوم شخص خواهید دید.

تیم سازنده توضیح دادند که هم در ساخت آلبوم موسیقی متن و هم استفاده از شلاق معروف ایندی در گیم پلی، سعی کرده اند تجربه ای وفادار به سری ایندیانا جونز ارائه دهند. برای جلب رضایت طرفداران مجموعه. حل پازل، پنهان شدن، یافتن مسیر درست و مبارزه با دشمنان از جمله فعالیت هایی است که در ایندیانا جونز و دایره بزرگ انجام خواهید داد. این بازی ویدیویی تنها به مراحل اصلی محدود نمی شود و پازل های فرعی را نیز در قسمت های مختلف آن پنهان خواهید داشت.

بخوانید  استودیوی بازی Crash Bandicoot 4 مستقل می شود

دانلود ویدیو آپارات تریلر را با وضوح 4K در کانال یوتیوب XBOX تماشا کنید

بازی Indiana Jones and the Great Circle در سال 2024 به بازیکنان Xbox Series X Xbox Series S و PC ارائه شد. همچنین نباید فراموش کنیم که بازی ایندیانا جونز از روز انتشار در اختیار مشترکین سرویس Game Pass قرار می گیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر