انتشار نسخه ریمستر شده بازی Myst برای iOS

کلبه چوبی در نسخه iOS بازی Myst

نسخه جدید برای دانلود رایگان است و می‌توانید بدون پرداخت هزینه، Mist Island، اولین مکان بازی را کاوش کنید. اما برای کشف مناطق دیگر باید هزینه پرداخت کنید پرداخت 14.99 دلار اگر فردی هستید که ساعت های زیادی را به حل معماهای سخت و مرموز اختصاص می دهید، این کار برای شما جذاب خواهد بود. استودیو سیان هنوز تاریخ دقیق انتشار این نسخه را اعلام نکرده است و باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم. علاوه بر این، این استودیو در حال ساخت نسخه بازسازی شده بازی Riven است.

این پورت iOS بازی از آیفون و آیپد با تراشه A12 Bionic و جدیدتر پشتیبانی می‌کند و ممکن است خستگی ذهنی ناشی از باز کردن گاوصندوق‌ها و یافتن کلیدهای روشنایی در تلفن‌های همراه خود را تجربه کنید. آیفون های سازگار با این بازی شامل XS، XS Max، XR و مدل های جدیدتر هستند. در تبلت ها، این بازی را می توان در نسل هشتم آیپد، نسل سوم آیپد ایر و نسل پنجم آیپد مینی و مدل های جدیدتر تجربه کرد.

پورت موبایل Mist مدت زیادی است که وجود داشته است. ترتیب شاهکار این بازی ویدیویی با گرافیک نقطه و کلیک نسخه اصلی از سال 2000 در دسترس بوده است. این نسخه بعداً با realMyst جایگزین شد که شامل گرافیک سه بعدی بود. آخرین نسخه موبایل این اثر برای صفحه‌های با وضوح بالاتر و از طریق Unreal Engine توسعه یافته است، به این معنی که همه چیز کمی واقعی‌تر است.

سی‌امین سالگرد بازی پازل کلاسیک Myst با روشی جدید برای تجربه آن از طریق دستگاه‌های iOS همراه است. بازی Myst Mobile بر اساس نسخه ریمستر شده این بازی که در چند سال گذشته بر روی هدست‌های Aculus، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های Xbox منتشر شده است، ساخته خواهد شد.

بخوانید  بهترین فیلم های ابرقهرمانی | ۵۰ اثر سوپر هیرویی + امتیاز IMDB

به مناسبت سی امین سالگرد بازی Myst، این بازی پازل قرار است برای دستگاه های iOS منتشر شود.