سیم کارت رسمی دوستیابی روز ولنتاین Overwatch 2 در نهایت به شما اجازه می دهد مرسی را عاشقانه کنید

اندازه:

ثبت نام کنید یا وارد شوید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

در حال پخش: تریلر Overwatch 2 – Season 3

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

بخوانید  سرعت فروش PS5 در آمریکا: ۱۰۰ هزار کنسول در هر ۱۷.۵ ساعت

آشکار شده در پست وبلاگ Overwatch 2 فصل 3Loverwatch یک سیم‌کارت دوست‌یابی مبتنی بر متن است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دو نفر از نخبه‌ترین (و رویایی‌ترین) ماموران Overwatch را دنبال کنند: Mercy و Genji. بازیکنان این شاهکار را با انتخاب یک سری از گزینه‌های گفتگو انجام می‌دهند، برخی از انتخاب‌ها منجر به سعادت عاشقانه می‌شوند در حالی که برخی دیگر ممکن است شما را در نیاز مبرم به درمان عاطفی قرار دهند. اگر این کار کمی دلهره آور به نظر می رسد، مطمئن باشید که هانزو خودتان هستید – اوه، منظورم این است کوپید-در تمام مراحل اغواگری به شما کمک خواهد کرد.

بازیکنانی که موفق به باز کردن قفل پایان مخفی Loverwatch می‌شوند، یک جایزه برجسته با موضوع Play-of-the-Game برای Overwatch 2 دریافت می‌کنند. می‌توانید با بازی در زمان محدود Hanzo 4v4 در Overwatch 2 لوازم آرایشی با مضمون روز ولنتاین، از جمله دو پوسته حماسی، به دست آورید. حالت و تکمیل چالش های با موضوع پشتیبانی.

بخوانید  بازیگر Power Rangers نقش کلیدی در فیلم سوسک آبی DC را ایفا کرد

پست وبلاگ به سرعت اشاره کرد که این مینی بازی است نه canon، بنابراین انتظار نداشته باشید که OC (شخصیت اصلی، برای کسانی که هنوز در دنیای فن تخیلی شهامت نداشته‌اند) و مرسی را که بعداً در یک ایست بازرسی دست در دست هم گرفته‌اند، ببینید. با این حال، این بدان معنا نیست که این تجربه بر بازی اصلی تأثیر نخواهد گذاشت.