انتشار تریلر جدید فیلم Transformers 7 با محوریت نمایشگاه خودروی پورشه

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر شد. این تریلر که در واقع یک تبلیغ تلویزیونی Super Bowl است، صبح امروز منتشر شد و شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Transformers 7 هستیم، اما تمرکز این تریلر در واقع نمایش پورشه 911 Carrera RS 3.8، خودروی کلاسیک و محبوب پورشه است. که در واقع تبدیل به یک شخصیت شده است. Mirage شخصیت جدید Autobot در Transformers: Rise of the Beasts خواهد بود و می‌توانید تریلر آن را در زیر تماشا کنید:

پارامونت پیکچرز تریلر کوتاه جدیدی را در جریان مسابقات Super Bowl امسال منتشر کرد Transformers: Rise of the Beasts منتشر شد.

آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، لونا لورین ولز، توبی ناویگو، پیتر کالن برای صدای Optimus Prime، ران پرلمن میشل یو و پیت دیویدسون، برای صدای Optimus Primal، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم شاهد معرفی گروه های جدیدی مانند Maximals، Predacons و Terracon ها خواهیم بود.

از یوتیوب تماشا کنید

Transformers: Rise of the Beasts برای 9 ژوئن 2023 در نظر گرفته شده است. استیون کیپل جونیورکارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. جوبی هارولد، فیلمنامه ارتش مردگان را نوشته است. وقایع Transformers 7 قرار است در سال 1994 در بروکلین اتفاق بیفتد، در حالی که نیویورک و پرو از دیگر لوکیشن های فیلم خواهند بود.

بخوانید  کری کاندون از فیلم Star Wars: Skeleton Crew بازیگران جوان سریال را می ستاید
تحریریه مجله بازی یک گیمر