پیش‌بینی سوپربول مدن دوباره اشتباه بود

برای اطلاعات بیشتر، پیش‌بینی‌ها و نتایج Super Bowl EA در دهه گذشته توسط GameSpot را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در دیگر اخبار Madden، EA بازی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است – همانطور که معمولاً در هفته Super Bowl انجام می دهد – تا از هیاهوی بازی بزرگ استفاده کند. در حال حاضر می توانید نسخه استاندارد بازی را با قیمت 21 دلار در ایکس باکس و پلی استیشن خریداری کنید.

داستان اصلی در زیر آمده است

[UPDATE] سوپربول 57 یکشنبه 12 فوریه برگزار شد و تیم کانزاس سیتی چیفز فیلادلفیا ایگلز را با نتیجه 38 بر 35 شکست داد. شبیه‌سازی Madden پیش‌بینی می‌کرد که عقاب‌ها – شرط‌بندی‌های مورد علاقه برای بازی – با نتیجه 31-17 برنده شوند. پیش‌بینی سالانه مدن اکنون برای سه سال متوالی اشتباه بوده است. در طول 10 سال گذشته، شبیه سازی رکورد 3-7 داشته است.

شبیه‌سازی سالانه Super Bowl EA در حال شکست است، زیرا برای هفت Super Bowl گذشته 2-5 بوده است. در طول سال‌ها، شبیه‌سازی فوق‌العاده خوب و وحشتناکی اشتباه بوده است، اما عملکرد گذشته نشان‌دهنده نتایج آینده نیست، بنابراین هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

EA Sports نتایج پیش بینی سالانه Super Bowl خود را منتشر کرد. طبق شبیه سازی بازی بزرگ با استفاده از فهرست فعلی Madden NFL 23، فیلادلفیا ایگلز با نتیجه 31-17 کانزاس سیتی چیفز را شکست خواهد داد و Super Bowl LVII را برنده می شود.

بخوانید  این عامل به ظاهر ساده هدست فوق پیشرفته اپل ویژن پرو را از بین می برد

شبیه‌سازی پیش‌بینی می‌کرد که چیفس کیو‌بی پاتریک ماهومز 29 پاس از 39 پاس را برای 249 یارد و یک تاچ داون در باخت انجام خواهد داد. بر اساس شبیه سازی، گیرنده عریض ایگلز، ای جی براون، هشت پاس به طول 114 یارد و یک تاچ داون می گیرد. بر اساس شبیه سازی، کریس جونز از چیفز در این بازی عملکردی خواهد داشت و چهار تکل و دو ساک جمع آوری می کند، که Eagles Security CJ Gardner-Johnson دارای پنج تکل و یک قطع است.