انتشار باندل جدید پلی استیشن 5 با اشتراک پلی استیشن پلاس پریمیوم

ظاهرا باندل جدید از کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد که شامل یک اشتراک دو ساله برای Premium Plus است.

بسته پلی استیشن 5 با اشتراک دو ساله به علاوه حق بیمه

ما خود سرویس پلاس را می شناسیم، پس از معرفی سیستم ارتقاء جدید این اشتراک، تعداد کل مشترکین PS Plus افزایش چشمگیری نداشت. اما مبلغی که بازیکنان برای اشتراک این سرویس خرج می کنند بسیار افزایش یافته است. زیرا اکنون میلیون ها گیمر PlayStation Plus Extra یا PlayStation Plus Premium می خرند و از این رو پول بیشتری نسبت به قبل برای اشتراک PS Plus می پردازند. با اضافه شدن آثار بیشتر به این دو سطح، انتظار می رود ارزش اشتراک در سطوح بالاتر سرویس پلی استیشن پلاس سونی برای مشتریان افزایش یابد.

قیمت پلی استیشن 5 پس از گذشت سه سال از عرضه آن هنوز ارزان نشده است و حتی در برخی مناطق افزایش یافته است. با این حال، سونی اغلب برای افزایش ارزش خرید، کنسول خود را با بازی های شخص اول و شخص ثالث همراه کرده است.

قیمت لات هنوز مشخص نیست. معمولاً در باندل‌های کنسول، بازی با تخفیف عمیق در دسترس است. بنابراین ممکن است این بسته جدید از نظر ارزش دارای بهترین قیمت ممکن برای دریافت پلاس پریمیوم باشد. لازم به ذکر است که تصویر این کنسول از طریق سایت تلکام در اینترنت منتشر شده است اما مشخص نیست در سایر خرده فروشی ها نیز موجود باشد یا خیر.

به نظر می رسد که باندل جدید این کنسول به تازگی رونمایی شده است. به نظر می رسد سونی می خواهد یک بسته کنسول PS5 جدید را معرفی کند که شامل یک اشتراک دو ساله برای PlayStation Plus Premium، بالاترین سطح خدمات اشتراک PS Plus است.

بخوانید  سه‌گانه Worldsoul Saga پایان بازی World of Warcraft نخواهد بود
تحریریه مجله بازی یک گیمر