معرفی Linea: A Game of Inner Light روایتی جذاب همراه با معماهای چالش برانگیز

در این مقاله از معرفی بازی های موبایل به سراغ Linea: An Innerlight Game رفته ایم که ذهن گیمرها را درگیر حل معماهای مختلف می کند.

اگر حداقل یکی از آثار Infinity Loop Studio را در گذشته تجربه کرده باشید، احتمالاً می توانید حدس بزنید که با چه چیزی سر و کار دارید. در بازی Linea: An Innerlight Game مانند دیگر آثار مشابه این استودیو باید به نوعی چراغ هایی را که این بار به طور خاص مربوط به مکان های مختلف است روشن کنید. در این بازی خلاقانه از آثار قبلی این استودیو شما با داستانی روبرو هستید که البته به یک داستان محدود نمی شود و در هر قسمت با داستان جدیدی روبرو خواهید شد. در قسمت اول با نام The Storm، بازی داستان یک قایقران به نام Joshun را روایت می کند که باید چراغ های سازه های مختلف روی سطح آب را روشن کند. اندازه هر یک از این ساختارها چالش گیم پلی را دشوارتر می کند. هر قسمت از داستان از چند مرحله مختلف تشکیل شده است. به عنوان مثال قسمت اول بازی شامل 10 مرحله و قسمت سوم بازی شامل 30 مرحله مختلف می باشد.

گیم پلی بازی به این صورت است که در هر مرحله کارتی مانند کارت برق در وسط صفحه نمایش داده می شود. حالا بازیکنان باید مکان های مشخص شده را با کشیدن یک خط یا عبور دقیق تر از خطوط پر کنند و در نهایت با پر کردن چراغ نشان داده شده خط را به پایان برسانند. البته بازی هرگز به این سادگی نخواهد بود و شامل چالش های مختلفی است که گاهی اوقات می تواند شما را به فکر وادار کند. به عنوان مثال، بازیکنان نمی توانند دو بار از یک خط عبور کنند، همه مکان های علامت گذاری شده باید فعال شوند و چند مورد دیگر که بازی را دشوار می کند. البته یکی از سخت ترین چالش ها به مکان هایی مربوط می شود که باید از چند جهت نورپردازی شوند. در واقع این مکان ها با هم ترکیب شده اند و باید بازی را به صورت برنامه ریزی شده شروع کنید و این مکان ها را از هر دو طرف پاکسازی کنید که با توجه به چالش های ذکر شده بازی را بسیار دشوارتر می کند.

بخوانید  نقد و بررسی انیمیشن دنیای عجیب (2022) | ماجراجویی عالم اموات

بازی های پازل از جمله محبوب ترین سبک هایی هستند که کاربران موبایل تجربه می کنند. تقریباً در بیشتر بازی‌های مغزی موبایل، داستان سرایی خاصی وجود ندارد و بیشتر آنها بر روی ایجاد پازل‌های مختلف تمرکز می‌کنند که می‌تواند کاربران را فریب دهد تا آنها را حل کنند. اینفینیتی گیمز یکی از استودیوهای خلاقانه در تولید بازی های فکری موبایل است که گیمرها را در تک تک آثار خود به چالش می کشد.

بازی Infinity Loop یکی از معروف ترین بازی های این استودیو می باشد که با وجود گیم پلی ساده بسیار محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است. در این مقاله یک گیمر به سراغ یکی از جدیدترین آثار این استودیو یعنی Linea: An Innerlight Game می رویم که با همان مکانیک های معروف گیم پلی و اضافه شدن روایت جذاب توانسته مخاطبان خود را بیش از پیش سرگرم کند. با معرفی کامل این بازی با یک گیمر همراه باشید.

بازی موبایل Linea: بازی Innerlight

بازی Linea: An Innerlight هم اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می توانید آن را از طریق لینک های زیر دانلود کرده و از تجربه یک بازی فکری جالب لذت ببرید.

بازی از نظر گرافیک و جلوه های بصری کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد. در واقع از آنجا، بازی شامل روایت های مختلفی می شود که هر کدام طراحی های منحصر به فرد خود را دارند. موسیقی متن بازی نیز در هر یک از داستان ها متفاوت و البته متناسب با حال و هوای این مراحل است که در حین حل معماها احساس آرامش و تمرکز را به بازیکنان القا می کند. در مجموع، ایجاد Infinity Loop Studio تجربه ای جذاب و متفاوت است که طرفداران این دسته از آثار را راضی خواهد کرد.

بخوانید  طبق گزارش، ویترین PS5 به زودی عرضه می شود

دانلود Linea: بازی نور داخلی

تحریریه مجله بازی یک گیمر