امکان تغییر اساسی صنایع Studio 343 و کنار گذاشتن موتور Slipspace

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی هیلو با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

استودیو 343 Industries اخیرا شایعاتی مبنی بر کناره گیری از توسعه بازی های آینده سری Halo را تکذیب کرد و گفت که به ساخت بازی های داستانی و چند نفره در این سری ادامه خواهد داد. همچنین فیل اسپنسررئیس Xbox به طرفداران اطمینان داد که این استودیو همچنان تیم توسعه Halo را رهبری می کند. با این حال، گزارش اخیر بلومبرگ نشان می دهد که استودیو 343 باید دوباره شروع شود. به دنبال اخراج مایکروسافت، حداقل 95 عضو از 343 صنایع شغل خود را از دست دادند.

پوستر بازی Halo Infinite

استودیو 343 صنایع مایکروسافت احتمالاً با کنار گذاشتن موتور بازی خود و رفتن به موتور Unreal Engine دوباره شروع به کار خواهد کرد.

طبق گزارش بلومبرگ، این استودیو در حال انجام تغییرات قابل توجهی برای بهبود عملکرد در آینده است که بخشی از آن به تغییر موتور بازی آنها اختصاص دارد. توسعه شامل ابزارهای دشواری بود و مشکلات متعددی را در روند توسعه بازی ایجاد کرد. طبق گزارش بلومبرگ، 343 Industries اکنون موتور Slipspace را متوقف کرد و کل خط تولید خود را به Enrail Engine تغییر داد. موضوعی که در گزارش های قبلی به آن اشاره شده است.

چندی پیش، مایکروسافت تایید کرد که 10000 کارمند خود را در بخش های مختلف اخراج خواهد کرد. در عین حال مشخص شده است که این تصمیم مایکروسافت بر نیروهای تحت هدایت ایکس باکس و استودیوهای بازی سازی مختلف آن مانند صنایع ۳۴۳ تاثیر خواهد گذاشت. اکنون، به نظر می رسد با این کاهش، استودیوی توسعه Halo Infinite دستخوش تغییرات بیشتری شود.

بخوانید  معرفی سریال Faraway Downs رمان عاشقانه هیو جکمن و نیکول کیدمن

بر اساس گزارش ها، سازندگان Halo Infinite در گذشته چندین بار تصمیم گرفتند که موتور بازی خود را به Unreal Engine تغییر دهند، اما هر بار شکست خوردند. در نهایت تغییر جهت این استودیو پیر هاینتز بجای بانی راس او به عنوان مدیرعامل 343 Industries این استودیو را برای تغییر موتور آن به Unreal Engine معرفی کرد. بنابراین، تمامی بازی‌های آینده سری Halo مانند حالت بتل رویال Halo Infinite که توسط Certain Affinity با کد Tatanka در حال توسعه است، شایعه شده است که بر روی Unreal Engine ساخته می‌شوند.