امکان فروش حقوق سریال Tomb Raider به آمازون

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

حالا بعد از تصمیم جدید آمازون مبنی بر اتصال تمامی پروژه های فیلم تلویزیونی Tom Reader و بازی های ویدیویی این مجموعه، مشخص نیست چه تغییراتی در انتظار داستان این بازی است که خود قرار است تمامی بازی های اصلی Tom Reader را به هم متصل کند.

یک هفته پس از اعلام تصمیم آمازون برای راه اندازی دنیای فیلم تلویزیونی جدید تام ریدر با فیبی والر-بریج به عنوان نویسنده و کارگردان، به نظر می رسد آمازون حقوق این سریال را به طور انحصاری به Embracer اجاره داده است. البته این خبر هنوز به طور رسمی توسط آمازون یا گروه Embracer اعلام نشده است، اما وب سایت Fellowship of Fans که پیش از این اطلاعات گسترده ای از جزئیات سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قبل از معرفی رسمی آن داشت. این خبر جدید را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

این بازی که به تازگی مراحل اصلی توسعه خود را آغاز کرده است، آخرین قسمت از دنیای چندرسانه ای مشترک Tome Reader خواهد بود که ظاهراً شبیه نقشه بزرگ دیزنی برای دنیای سینمایی مارول، همه رویدادهای مجموعه، انیمیشن ها، فیلم ها و بازی ها خواهد بود. در حال توسعه، قرار دادن سری Tome Reader در یک جهان مشترک و یکنواخت. گزارش های قبلی همچنین نشان می دهد که آمازون در حال حاضر برنامه های زیادی برای قسمت های بعدی این بازی اعلام نشده دارد. طبق شایعات ماه گذشته، تا پایان سال 2023 شاهد معرفی رسمی آن توسط کریستال داینامیکس خواهیم بود.

بخوانید  L'heure au cinéma Nolan Une comparaison entre Nolan, Lynch, Cameron et d'autres

پیش از این، تابستان گذشته، شایعاتی در مورد این بازی اعلام نشده منتشر شده بود. بر اساس این اطلاعات موثق، این بازی جدید با نام رمز Project JABWREAKER، ماجراجویی های جدید لارا کرافت را به همراه شاگردان جدیدش در دنیای جدیدی که تهدیدی بزرگ است ادامه خواهد داد. طبق تایید رسمی خود استودیوی سازنده، این بازی داستان بازی های اصلی Tom Reader ساخته شده توسط استودیوی Core Design در اواخر دهه 90 و سری Tom Reader را با سه گانه راه اندازی مجدد این سری که در سال 2017 منتشر شده است، مرتبط می کند. سالهای اخیر.

اگرچه هنوز مشخص نیست که این امتیاز فقط مربوط به امتیاز سریال تام رایدر در دنیای سینما و تلویزیون باشد، اما آمازون پیش از این در دسامبر 2022 مسئولیت اکران جهانی و تامین مالی فیلم جدید تام رایدر را اعلام کرده بود. . بازی که توسط استودیو Crystal Dynamics ساخته شده و با نسل بعدی Unreal Engine 5 در حال توسعه است.

بر اساس این گزارش، مبلغی که آمازون برای حق کامل استفاده از برند Tome Reader در دنیای فیلم، تلویزیون و بازی های ویدیویی پرداخت کرده است، تقریباً 600 میلیون دلار بوده است که بالاترین مبلغ پرداختی آمازون پس از قرارداد ساخت سریالی مبتنی بر آن است. در سریال ارباب حلقه ها این مبلغ همچنین تقریباً دو برابر معامله 300 میلیونی بین گروه امبریسر و Square Inks برای خرید استودیو کریستال داینامیکس، آیداس مونترال و دیگر استودیوهای بازی سازی غربی در ماه می سال گذشته است.

طبق شایعات جدید، آمازون حقوق انحصاری سری Tomb Raider را اجاره کرده است.

بخوانید  درگیری ادریس البا و قاتل سریالی لندن در تریلر فیلم Luther: The Fallen Sun