دشمنان و محیط‌های تاریک در فیلم‌های جدیدی از The Lords of the Fallen نشان داده شده‌اند

استودیو Hexworks تصاویر جدیدی از بازی The Lords of the Fallen منتشر کرده است که در آن شاهد محیط های دقیق و دشمنان شبح وار هستیم.

در بازی The Lords of the Fallen، بازیکنان نقش یک Dark Crusader را بر عهده می گیرند تا با آدیر، خدای شیطان، مبارزه کنند تا از زنده شدن او جلوگیری کنند. برای این، بازیکنان باید سفر خود را آغاز کنند و وارد دنیای موازی زنده ها و مردگان در The Lords of the Fallen شوند. دنیای این بازی شامل جنگل ها، شهرهای ویران شده و سازه های عظیم است و به گفته سازندگان، حدود پنج برابر بزرگتر از دنیای نسخه اصلی خواهد بود. بازیکنان در ماجراجویی خود با دشمنان و باس های مخوف مختلفی روبرو می شوند که می توانید برخی از آنها را در انتهای مقاله مشاهده کنید.

استودیو Hexworks به تازگی جزئیات جدیدی از بازی اکشن، نقش آفرینی و روح آفرینی The Lords of the Fallen منتشر کرده است. این جزئیات در واقع تصاویری چشم نواز و با جزئیات از دنیایی وسیع و متنوع با دشمنان ترسناکی هستند که بازیکنان در ماجراجویی خود با آنها روبرو خواهند شد.

بازی Lords of the Fallen قرار است در سال 2023 برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. این بازی شامل 9 کلاس جنگنده، بیش از صد سلاح مختلف و چند طلسم جادویی خواهد بود. بازیکنانی که می خواهند این بازی را با دوستان خود تجربه کنند، می توانند از قسمت نامحدود Co-op آنلاین استفاده کنند.

بخوانید  UC Berkeley دوره ای ارائه می دهد که به شما کمک می کند در بازی های مبارزه ای خوب شوید

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی The Lords of the Fallen چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.