اقتباس فیلم Death Stranding توسط Kojima Productions، Barbarian’s Hammerstone Studios اعلام شد



یک اقتباس سینمایی از Death Stranding از کوجیما پروداکشنز و Barbarian’s Hammerstone استودیوز اعلام شد. ضرب الاجل اولین کسی بود که گزارش داد

این اعلامیه تنها یک هفته پس از آن منتشر می شود که هیدئو کوجیما، طراح کهنه کار بازی، دنباله ای برای عنوان بحث برانگیز در The Game Awards رونمایی کرد. ظاهراً این فیلم “عناصر و شخصیت های جدیدی” را به دنیای Death Stranding معرفی خواهد کرد. کوجیما می‌گوید: «نمی‌توانم بیشتر از این برای همکاری جدید با استودیو همرستون هیجان‌زده باشم. این یک لحظه مهم برای فرنچایز است و من واقعا مشتاق همکاری با آنها هستم تا Death Stranding را به پرده بزرگ بیاورم.”

هیچ اطلاعات بازیگری یا جزئیاتی در مورد نویسنده فیلم اعلام نشده است، اما Alex Lebovici از استودیوی همرستون گفته است که “این فیلم محصولی معتبر از Hideo Kojima خواهد بود” که احتمالاً به معنای بسیار شبیه به عناوین موفق طراح بازی است، کوجیما نیز چنین خواهد کرد. در گیر شدن. در فیلمنامه تا حدودی با این حال، این هنوز تایید نشده است. فیلم Death Stranding در حال حاضر در حال توسعه است، بنابراین اطلاعیه های بعدی در آینده منتشر خواهد شد.

لبوویچی گفت: «ما هیجان زده و مفتخریم که فرصتی برای همکاری با هیدئو کوجیما برجسته و نمادین برای اولین اقتباس سینمایی او داریم. “برخلاف سایر اقتباس‌های بازی‌های ویدئویی با بودجه‌های کلان، این چیزی بسیار صمیمی‌تر و اساسی‌تر خواهد بود. هدف ما بازتعریف این است که وقتی شما آزادی خلاقانه و هنری دارید، یک اقتباس از بازی ویدئویی می‌تواند باشد.”

در دیگر اخبار اقتباسی از فیلم کوجیما، دو سال از معرفی فیلم Metal Gear با اسکار آیزاک می‌گذرد که لباس تاکتیکی Solid Snake و باندانا را پوشیده است. اخیراً در اکتبر، آیزاک در مصاحبه ای اصرار داشت که این پروژه هنوز امکان پذیر است – آنها فقط به دنبال داستان مناسب هستند.

بخوانید  پیوستن بازیگران جدید به فصل چهارم سریال The Boys

بازیگران Death Stranding، بازی ویدیویی منتشر شده در سال 2019، شامل نورمن ریدوس، مدز میکلسن، لئا سیدوکس، گیرمو دل تورو و مارگارت کوالی هستند. بازیگران دنباله آینده آن شامل Reedus، Seydoux، Troy Baker، Shioli Kutsuna و Elle Fanning هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.