افزایش قیمت Xbox Series X و Series S در سوئد

مایکروسافت با افزایش قیمت کنسول‌های نسل نهم خود در سوئد، دومین کشور پس از ژاپن است که این افزایش قیمت در آن اعمال می‌شود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

Xbox Series X در پس زمینه پرچم سوئد

پس از افزایش قیمت فروش کنسول های نسل نهم ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در ژاپن، اکنون به نظر می رسد که همین گام در بازار سوئد برداشته شده است تا گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه این رویکرد می تواند در بازارهای جدید پیش برود. از جهان. . سایت معاونت بازی در گزارشی به این خبر پرداخت.

مایکروسافت هنوز به طور رسمی بیانیه ای برای افزایش قیمت کنسول های خود در سوئد منتشر نکرده است. این شرکت در ماه دسامبر اعلام کرد که تمامی بازی‌های فرست‌پارتی آینده‌اش، از جمله Forza Motorsport، Redfall و Starfield، با قیمت ۷۰ دلار به فروش خواهند رسید.

افزایش قیمت کنسول های ایکس باکس در ژاپن به طور رسمی توسط مایکروسافت اعلام شد. بر اساس این اطلاعات، این افزایش قیمت 5000 ین (معادل تقریباً 38 دلار آمریکا) است و بنابراین قیمت فعلی Xbox Series X از 54978 ین به 59978 ین و قیمت Xbox Series S از 32278 به 37978 ین رسیده است. ین افزایش خواهد یافت.

بنابراین، به نظر می رسد کنسول Xbox Series X در حال حاضر قیمتی معادل 6195 کرون دارد که نسبت به قیمت اصلی 5695 کرون حدود 50 دلار افزایش داشته است. در همین حال، قیمت Xbox Series S با 30 دلار افزایش از 3595 کرون به 3895 کرون رسیده است.

بخوانید  جزئیات جدید فیلم Gran Turismo منتشر شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر