اعلام تاریخ انتشار بازی The Crew Motorfest

در تریلر رونمایی بالا، مسابقه های فک و جذاب بازی به چشم می خورد و تنوع بسیار زیاد خودروها نیز به چشم می خورد. همچنین گیم پلی بازی امکان مسابقه در مناطق مختلف مانند خیابان ها، پیست های مسابقه و حتی مناطق کوهستانی و جنگلی را نشان می دهد. ضمن اینکه نورپردازی بازی در شب بسیار جذاب است و حتی خودروهای کلاسیک نیز در این اثر حضور دارند.

بازی Crew Motorfest در تاریخ 23 سپتامبر (۱۴ شهریور) برای سری های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس اس و رایانه های شخصی منتشر می شود. کاربران یوبی سافت پلاس و خریداران نسخه های طلایی و آلتیمیت زودتر از سایرین به این بازی ویدیویی دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، مجموعه ماشین بازیکنان از The Crew 2 را می توان به نسخه جدید منتقل کرد.

لینک دانلود آپارات

در جریان رویداد یوبی سافت، تریلر سینمایی و دموی گیم پلی بازی The Crew Motorfest نمایش داده شد.

لینک دانلود آپارات

iPins، اسپانسر پوشش زنده ZOOMG از جشنواره بازی تابستانی، کارت های هدیه پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو را با کد تخفیف ZOOMG خریداری کنید.

همانطور که قبلاً فاش شده بود و انتظار می رفت، The Crew Motorfest در طول رویداد Ubisoft یک ارائه عمیق داشت. در این مراسم تریلر معرفی این بازی ویدیویی و گیم پلی آن به نمایش درآمد تا شاهد آخرین نسخه از این سری مسابقه ای باشیم. ثبت نام برای نسخه محدود بتای بازی نیز آغاز شده است.

بخوانید  موشکافی بزرگ ترین معمای ارباب حلقه ها | تام بامبادیل کیست؟