اسباب بازی های فیلم Super Mario Bros. در آمازون تخفیف داده می شوند

فیگورهای لوئیجی و پرنسس هلو بخشی از مجموعه اکشن فیگور «موج 1» برادران سوپر ماریو هستند. فیلمی که شامل ماریو، غوک، و Bowser. شما می توانید کل رسمی را مرور کنید مجموعه اسباب بازی برادران سوپر ماریو. فیلم در آمازون .

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به همین ترتیب، رقم 5 اینچی پرنسس هلو نیز به 15 دلار کاهش می یابد (20 دلار). هلو دارای هشت نقطه اتصال است و شامل یک لوازم جانبی چتر صورتی است.

اول، مجموعه بازی Super Mario Bros. ون فیلم که در آمازون فقط به 15 دلار کاهش می یابد (معمولاً 20 دلار). مجموعه بازی بر اساس کار ون ماریو و لوئیجی درایو در فیلم است و با یک فیگور 1.25 اینچی ماریو عرضه می شود. ون تا می شود و به یک دیوراما تبدیل می شود که چندین مکان مینیاتوری از فیلم را نشان می دهد، از جمله فاضلاب بروکلین، Warp Zone، Mushroom Kingdom و The Darklands.

شرحی ارائه نشده است
چندین اسباب بازی رسمی فیلم Super Mario Bros از Jakks Pacific در حال حاضر در آمازون با تخفیف 25 درصدی به فروش می رسد و این فرصتی عالی برای افزودن برخی از کالاهای جدید ماریو به مجموعه خود است.

شرحی ارائه نشده است

آمازون همچنین اکشن فیگور 5 اینچی قد لوئیجی را با قیمت فقط 15 دلار (معمولاً 20 دلار) دارد که دارای 16 نقطه اتصال است و همراه با لوازم جانبی چراغ قوه است.

بخوانید  Lich King در فصل 3 به Hearthstone حمله می کند
شرحی ارائه نشده است

فیلم Super Mario Bros. اکنون در سینماها است، اما می‌توانید چند نسخه کلکسیونی Blu-ray را پیش‌سفارش کنید.