دنیای زیرین جنایتکار گاتهام را در اولین تریلر سریال پنگوئن دنیای دی سی نشان دهید

کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکون، کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونی، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل، شهره آغداشلو، تئو روسی، مایکل زیگن، جیمز مدئو و اسکات کوئن از جمله بازیگران این سریال هستند. پنگوئن ها حضور دارند و نقش بازی خواهند کرد. همچنین طبق شایعات منتشر شده در سریال پنگوئن، می توانستیم شاهد بازگشت رابرت پتینسون باشیم که نقش بروس وین ملقب به بتمن را بازی می کند.

مدتی است که فیلمبرداری و تولید سریال پنگوئن در نیویورک آغاز شده است و اکنون در جدیدترین آن اخبار سینما و تلویزیوناولین تیزر تریلر سریال پنگوئن منتشر شد. به مناسبت راه اندازی شبکه مکس که در واقع نسخه جدید شبکه اچ بی او مکس است و پس از ادغام با دیسکاوری پلاس، شاهد تصاویر رسمی از وقایع این سریال و همچنین تصاویری از پشت صحنه هستیم. این سریال که در آن می توانید دنیای زیرین و جنایتکاران شهر گاتهام را در فیلم بتمن ببینید. ما مت ریوز هستیم، همانطور که انتظار می رفت سریال پنگوئن بر روی Oswald Cablepot با بازی کالین فارل تمرکز دارد و می توانید تریلر آن را در زیر تماشا کنید:

سریال پنگوئن بخشی از دنیای بتمن مت ریوز است که مت ریوز به عنوان تهیه کننده اجرایی آن خدمت خواهد کرد. سریال پنگوئن توسط Lauren Lefranc که در سریال Impulse و Agents of SHIELD کار کرده است، تولید خواهد شد. این سریال در 8 قسمت تولید و از شبکه HBO Max پخش خواهد شد. مراحل فیلمبرداری و تولید سریال پنگوئن تقریباً 5 تا 6 ماه طول می کشد و کریگ زوبل کارگردان سریال The Hunt and Mare of Easttown کارگردانی 2 قسمت اول را بر عهده دارد.

بخوانید  بهترین انیمیشن های 2023 | 20 انیمیشن + تاریخ اکران

سریال پنگوئن در سال 2024 از کانال مکس پخش خواهد شد، علاوه بر این، The Batman – Part II در تاریخ 3 اکتبر 2025 (11 مهر 1404) منتشر خواهد شد.

امروز برادران وارنر اولین تریلر سریال پنگوئن را منتشر کرد که در آن تصاویری از دنیای جنایتکار گاتهام سیتی و دنیای بتمن مت ریوز را می بینیم.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

دانلود از آپارات