ارج نهادن به میراث ایندیانا جونز در ویدیوی ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت

لوکاس فیلم ویدئوی جدیدی از ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت منتشر کرده است که شامل مونتاژی از خاطره انگیزترین صحنه های قسمت های قبلی این مجموعه است. این ویدیو پشت صحنه فیلم های ایندیانا جونز از جمله قسمت پنجم را نشان می دهد. در این ویدئو استیون اسپیلبرگ، جیمز منگولد و بازیگران میراث، تأثیر و شخصیت به یاد ماندنی ایندیانا جونز را توضیح می دهند.

لوکاس فیلم ویدیوی جدید ایندیانا جونز 5 را منتشر کرده است که در آن استیون اسپیلبرگ، جیمز منگولد و بازیگران درباره میراث فرنچایز توضیح می دهند.

هریسون فورد مثل ایندیانا جونز، پل فیبی والر مثل هلنا شاو، آنتونیو باندراس مثل رنالدو، میکلسن های من مانند یورگن ولر، توماس کرچمن به عنوان سرهنگ وبر، بوید هالبروک در نقش کلاببر، رنه ویلسون شانت به عنوان یک مزون، توبی جونز به عنوان باسیل شاو و جان ریس دیویس در نقش صلاح بخشی از بازیگران فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت هستند. این فیلم آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز خواهد بود.

جیمز منگولد، کارگردان فیلم لوگان، در راس فیلم ایندیانا جونز 5 بود و با به جز باترورث و جان هنری باترورثفیلمنامه نویسان فورد و فراری فیلمنامه را نوشته اند. استیون اسپیلبرگ سال ها برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته می شد، اما سال گذشته ناگهان تصمیم گرفت از این پروژه کنار بکشد. فیلم Indiana Jones 5 در تاریخ 9 جولای (30 ژوئن) اکران خواهد شد.

دانلود فیلم آپارات

در خلاصه داستان فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت آمده است: «در پشت صحنه رقابت فضایی روسیه و آمریکا در دهه 1960، ایندیانا جونز از استفاده ناسا از کمک یک دانشمند سابق نازی برای پیروزی بر رقیب خود ناراحت می شود. قبل از اینکه زمان تمام شود، او سعی می کند با بازیابی “طومار سرنوشت” باستانی مسیر تاریخ را تغییر دهد. ایندیانا جونز در این ماجراجویی به دختر خوانده اش می پیوندد که دوباره او را با نازی ها روبرو می کند.

بخوانید  استخدام توسعه دهندگان جدید برای Gears 6