پیش نمایش Naruto X Boruto: Ultimate Ninja Storm Connections: جنگنده عرصه ای برای نسل جدید


با وجود اینکه به نظر می رسد بازی های Ultimate Ninja Storm به صورت دسته جمعی منتشر می شوند، اما از آخرین بازی هفت سال می گذرد. در این مدت مشعل از پدر بوروتو به خود بوروتو منتقل شد و انیمه و مانگا آن میراث را به همراه داشت. با شدت گرفتن انیمه، مردم به تدریج با Boruto گرم شده اند، اما Boruto همچنین قصد دارد نسل جدیدی از طرفداران را معرفی کند. اینجاست که Naruto X Boruto: Ultimate Ninja Storm Connections وارد می‌شود و از جایی که مجموعه‌های نبرد عرصه سه‌بعدی متوقف شد، شروع می‌شود.

این ورودی جدید چیزی شبیه به «بزرگترین موفقیت‌ها» برای بازی‌های Ultimate Ninja Storm است که مصادف با بیستمین سالگرد انیمه ناروتو است. این شامل فهرستی گسترده از بیش از 130 شخصیت در طول تاریخ ناروتو و دو حالت داستانی است که چیزهای قدیمی و جدید را در فرنچایز ادغام می کند. همانطور که این آخرین ورودی جشنواره بازی تابستانی را به دست آوردم، حس آشنایی قوی را به ارمغان آورد و در عین حال همان انرژی را که از یک جنگنده سبک عرصه سریع و پر زرق و برق انتظار داشتم – اکنون برای یک دوره جدید، هدایت می کند.

از نظر مکانیکی، Naruto X Boruto مانند بازی‌های قبلی این سری بازی می‌کند و دو بازیکن در یک عرصه سه بعدی با استفاده از حملات اولیه، ترکیب‌ها، جاخالی‌های جایگزین و انواع Jutsus وحشی با آن مبارزه می‌کنند. همچنین یک تگ فایتر است و هر بازیکن تیمی متشکل از سه شخصیت دارد که می توانند در طول مبارزه با آن ها معامله کنند. در حالی که این سیستم به شما امکان می دهد شخصیت های مورد علاقه خود را برای ترکیب تیم های مختلف ترکیب و مطابقت دهید، آنچه واقعاً می خواهید انجام دهید این است که برای Combination Ultimate Jutsus آماده شوید. این‌ها در Ultimate Ninja Storm 4 بودند، اما اکنون با فهرستی از شخصیت‌های Boruto، می‌توانیم انواع جدیدی از آنها را اجرا کنیم. به عنوان مثال، بوروتو و کاواکی به طور هماهنگ حمله کردند، با کمک کاواکی به تقویت Rasengan بوروتو، برای یک تن آسیب.

بخوانید  این آخر هفته چه بازی کنیم: دو تجربه محرک!

با پر بودن چاکرا متر و نوار سلامتی خود به رنگ قرمز، می توانید یک بار دیگر وارد حالت بیدار شوید که هم به عنوان مکانیک برگشتی و هم به عنوان یک نمایش منظم عمل می کند. به ویژه تغییر شکل جدید ناروتو در روباه نه دم، یکی از مواردی است که مثل جهنم بیمار به نظر می رسد. دستیابی به انفرادی Ultimate Jutsus یکی از عناصر اصلی سری است، و انجام آن با شخصیت های جدید بسیار عالی است – با شرور جدید جیگن در ترکیب، دیدن او که از قدرت اوتسوتسوکی برای احضار یک مکعب اختلال استفاده می کند و له کردن حریفان را به ارمغان می آورد – استعداد برتر، این بازی ها خیلی خوب عمل می کنند.

جدا از تماشای انفجاری الهام گرفته از انیمه، یک طرح کنترل ساده شده جدید به تازه واردان اجازه می دهد بدون نیاز به یادگیری تکنیک انجام کارهای جالب، شروع به کار کنند. من بیشتر از کنترل‌های ساده‌شده در زمان نمایش آزمایشی‌ام استفاده می‌کردم تا احساسی نسبت به آن پیدا کنم، و می‌توانم ببینم که چگونه بازی را خوشایندتر می‌کند، مخصوصاً برای کسانی که ممکن است به مبارزات یا بازی‌های نبرد عادت نداشته باشند. این سریال در ابتدا هرگز به دلیل پیچیدگی‌اش شناخته نشد، اما منطقی است که گزینه‌ای مانند این برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری داشته باشیم، که به گفته سازنده یکی از بزرگترین اهداف توسعه بود. Masaya Yoshizawa.

شرحی ارائه نشده است

فراتر از شخصیت‌های جدید و بهینه‌سازی‌های گیم‌پلی، Boruto X Naruto دارای دو حالت داستانی است – یکی به نام حالت داستان، برای تایمرهای قدیمی مانند من، و دیگری به نام حالت داستانی ویژه که Boruto را در جلو و مرکز قرار می‌دهد. Story Mode به‌عنوان یک کمپین قابل بازی ارائه می‌شود که لحظات کلیدی سری اصلی ناروتو را به تصویر می‌کشد – نبردهایی که در بازی‌های قبلی این سری تجربه کرده‌اید، که همچنین می‌تواند به عنوان نگاهی اجمالی به گذشته سری برای کسانی باشد که ممکن است وارد این بازی شوند. به عنوان یک طرفدار خالص بوروتو. از سوی دیگر، حالت داستانی ویژه شما را در نبردهای مهمی که در انیمه Boruto دیده می‌شود، می‌برد و وقایع تا کنون را برجسته می‌کند. و به عنوان کسی که در حاشیه این نسل جدید فرنچایز بوده است، این یک نقطه ورود جذاب است.

بخوانید  راهنمای خرید لپ تاپ کارکرده و استوک; همه ی چیزهایی که لازم است بدانی

در مورد این موضوع، من همچنین از یوشیزاوا در مورد درک Boruto به عنوان یک سریال، ظهور مداوم آن و زندگی آن در سایه ناروتو پرسیدم. او گفت که یکی از اهداف حالت داستانی ویژه این است که به بازیکنان اجازه دهد “از Boruto آگاه شوند و سپس ممکن است به تماشای انیمه یا خواندن مانگا علاقه مند شوند.” یوشیزاوا همچنین خاطرنشان کرد: “تیم فکر می کند [Boruto’s story] به تدریج محبوب می شود. البته اگر آن را با ناروتو مقایسه کنید، ممکن است زیاد نباشد. اما ما فکر می کنیم که محبوب شده است [enough]به همین دلیل است که ما حالت داستانی ویژه ای داریم [in addition to] مد تاریخی».

شرحی ارائه نشده است

صرف نظر از اینکه در مورد زیرژانر مبارزه با عرصه سه بعدی چه فکر می کنید، این یک پلت فرم قابل اعتماد برای اقتباس از برخی از مشهورترین انیمه های شونن است که مطمئناً به موفقیت هایی منجر شده است، اما با درجات کیفیت متفاوت. مجموعه ستارگان My Hero Academia، Demon Slayer، Kill la Kill و Shonen Jump در Jump Force همگی این پایه مشابه را که توسط بازی Dragon Ball Z: Tenkaichi ایجاد شده و توسط سری Naruto: Ultimate Ninja Storm ایجاد شده است، اتخاذ کردند. آنها ممکن است پیشگامانه نباشند یا چیز زیادی به انیمه‌ای که می‌شناسید و دوست دارید اضافه نکنند، اما مجموعه‌های اکشن سرگرم‌کننده‌ای با شخصیت‌هایی ساخته‌اند که مطابق با منبع اصلی بازی می‌کنند.

در تجربه عملی من، به نظر می رسد که این مورد در مورد Boruto X Naruto: Ultimate Ninja Storm Connections است که اواخر امسال برای پلتفرم های پلی استیشن، کنسول های ایکس باکس، رایانه شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بخوانید  رونمایی از برنامه بعدی استودیو گوریلا در رویدادی در انگلیس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر