زسی بیتس برای ایفای نقش در Deadpool 3 بازنخواهد گشت

در پاسخ به سوال رسانه Decider در مورد تأثیر اعتصاب نویسندگان بر مداخله رایان رینولدز در فیلمنامه، زسی بیتس پاسخ داد: “خب، من واقعاً به Deadpool 3 علاقه ای ندارم؛ بنابراین نمی دانم. [در زمینه بداهه‌گویی] آنها چه می کنند فکر می کنم ممکن است به طور موقت از کار بیفتند. باید تماشا کنم [فیلم ددپول ۳] من خیلی هیجان زده هستم.» این بازیگر آلمانی-آمریکایی پیش از این در فیلم Deadpool 2 در نقش دومینو بازی کرده بود؛ شخصیتی که ابرقدرتش شانس است.

زسی بیتس در مصاحبه ای با Decider Media تایید کرد که برای بازی دومینو در Deadpool 3 بازنخواهد گشت.

کمپانی مارول Deadpool 3 را در تاریخ 3 می 2024 (3 می 2024) منتشر خواهد کرد. این فیلم بخشی از مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول است و اولین فیلم با رتبه بزرگسالان خواهد بود. این فیلم ابتدا قرار بود 17 آبان (17 آبان) اکران شود. مورنا باکارین، لزلی اوگام، کاران سونی، برایانا هیلدبراند، کوتسونا شیوری، استفان کاپیچیچ و راب دیلینی آنها از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم زسی بیتس او در Deadpool 3 حضور نخواهد داشت. قسمت سوم فیلم Deadpool در دنیای سینمایی مارول و چهره های آشنای مانند رایان رینولدز و جکمن هیو آنها برای ایفای مجدد نقش هایشان در نقش وید ویلسون/ددپول و ولورین بازخواهند گشت. با این حال، در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که یکی از بازیگران اصلی Deadpool 2 برای ایفای نقش در دنباله آن بازنمی گردد.

بخوانید  جزئیات محتوای Sonic Frontiers پس از عرضه منتشر شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر