آواتار جدید: پوسترهای آبراه شخصیت های بازگشتی و شخصیت های جدید را برجسته می کنند



صرف نظر از موضع شما در مورد فیلم‌های آواتار، فیلم اصلی یکی از پرجزئیات‌ترین فیلم‌های CGI در تمام دوران است و به نظر می‌رسد که دنباله آن تاج را برای خود می‌گیرد. دسته ای از پوسترهای جدید، بازیگران شخصیت ها را با تمام این جزئیات قبل از اکران فیلم در دسامبر برجسته می کند.

پوسترهای نمایش فیلم IMAX و Dolby Cinema بهترین ها هستند و به ما نگاهی عمیق به جیک و نیتیری می دهند.

پوسترهای دیگر بر روی گروه بازیگران فیلم از جمله جیک سالی، نیتیری، فرزندانشان نتیام، لواک، توکتری و کری زوم می کنند. همچنین مایلز سوکورو، پسرخوانده جیک و نیتیری، و مایلز کواریچ که احیا شده است، وجود دارد. اگر به طور مبهم مرگ او را در فیلم 2009 به یاد دارید، اشتباه نمی کنید. این نسخه حافظه Quaritch است که در بدن Na’vi تعبیه شده است.

جیمز کامرون کارگردان اخیراً در مصاحبه‌هایی حضور داشته است. او در آخرین مصاحبه خود آواتار: راه آب را “بدترین مورد تجاری تاریخ سینما” نامید و گفت که ایده فیلم در خواب به ذهنش خطور کرده است. اوایل این ماه، کامرون توضیح داد که این فیلم 3 ساعت طول می کشد، زیرا آنها می خواهند “داستانی بسیار جذاب بر اساس احساسی” را روایت کنند و فیلم را با نمایش سوپرانوهای HBO و همچنین ارباب حلقه ها مقایسه کردند. او به سمت MCU شلیک کرد و گفت که فیلم‌های معروف استودیو مارول باید پدر و مادر بیشتری داشته باشند تا فیلم‌ها به بلوغ برسند، و در مورد فیلم‌های آواتار ۴ و ۵ برنامه‌ریزی شده تردید ایجاد کرد زیرا آواتار «به شدت گران است».

بخوانید  فصل 2 بررسی سری ریچر

آواتار: راه آب در تاریخ 16 دسامبر 2022 روی پرده سینماها می رود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.