آمار هزینه برای کاربران فروشگاه Epic Games در سال 2023 خیره کننده بود

آمار هزینه های کاربران رایانه های شخصی در فروشگاه اپیک گیمز حکایت از مبلغ بسیار بالایی دارد.

اخیرا اپیک گیمز اسنادی را در مورد بررسی عملکرد خود در سال 2023 منتشر کرده است که جزئیات جدیدی از درآمد فروشگاه دیجیتال این شرکت را به تفصیل شرح می دهد. طبق این سند، بازیکنان در سال 2023 بیش از 950 میلیون دلار در فروشگاه Epic استور هزینه کردند که 310 میلیون دلار آن برای بازی های رایانه شخصی تاجر خرج شد.

اپیک گیمز در سال 2023 شاهد رشد قابل توجهی در تعداد بازیکنان فعال ماهانه خود بود و تا دسامبر 2023 به 75 میلیون کاربر فعال ماهانه رسید که 10 درصد افزایش نسبت به سال قبل داشت. با توجه به این آمار می توان گفت که اپیک استور به سرعت به فروشگاهی محبوب برای خرید بازی های کامپیوتری دیجیتال تبدیل شده است. اگرچه اپیک گیمز در مسیر رشد فروشگاه خود رقیب قدرتمندی به نام استیم دارد، اما انتشار بازی های رایگان در گسترش محبوبیت اپیک استور نقش داشته است.

سال گذشته اپیک گیمز 86 بازی رایگان در اختیار کاربران اپیک استور قرار داد که مجموعاً 2000 دلار ارزش داشتند و بیش از 586 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده بودند. به نظر می رسد که برنامه رایگان بازی یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروشگاه Epic Games در بین گیمرهای رایانه شخصی بوده است. به گفته اپیک، بازی های محبوب این فروشگاه در سال 2023 عبارتند از: Ganesh Impact، Rocket League، Dead Island 2، GTA 5، Fortnite، FIFA 23، Red Dead Redemption 2، Alan Wick 2، Lord of the Rings: Return to Moria و Hogwarts. . میراث

بخوانید  بهترین مقاصد ایران برای سفر در فصل بهار

پس از ارائه آمار عملکرد خود در سال 2023، Epic جزئیاتی را در مورد چشم اندازهای آینده فروشگاه Epic به اشتراک گذاشت. این شرکت ابزار مدیریت دانلود جدیدی را برای کاربران آماده کرده و برنامه های مهمی برای بهبود بخش آفلاین دارد. امکان پیش بارگذاری بازی های خریداری شده قبلی نیز وجود خواهد داشت و شاهد فعال شدن مجدد فروشگاه Epic در iOS در اروپا خواهیم بود.