آشکار نشدن نگاه جوکر 2 هارلی کوین در آینده نزدیک

طبیعتاً طرفداران می خواهند بدانند لیدی گاگا در Joker: Folie à Deux چگونه خواهد بود. با این حال، تاد فیلیپس با انتشار پیام جدیدی در اینستاگرام اعلام کرد که متأسفانه طرفداران باید منتظر زمان بیشتری برای افشای ظاهر هارلی کوئین باشند. کارگردان جوکر 2 می گوید که فیلمبرداری صحنه های لیدی گاگا تا بعد از سال نو آغاز نمی شود و خواننده برنده گرمی هنوز سر صحنه فیلمبرداری نرفته است.

واکین فینیکس، برنده جایزه اسکار برای جوکر، لیدی گاگا، بازیگر فیلم A Star Is Born، زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 کاترین کنربازیگر فیلم Being John Malkovich برندان گلیسونمجری حاضر در گارد و جیکوب لاگلندبازیگر Maze Runner: The Scorch Trials در Joker 2 بازی می کند.

تاد فیلیپس اعلام کرد که طرفداران نباید به این زودی ها انتظار حضور لیدی گاگا هارلی کوین در فیلم Joker Madness را داشته باشند.

تاد فیلیپس او به تازگی اولین تصویر از پشت صحنه فیلم Joker: Folie à Deux را پس از اولین روز فیلمبرداری به اشتراک گذاشته است. این تصویر خواکین فینیکس در طول فیس لیفت نشان داد که برای بازی در نقش آرتور فلک در دنباله جوکر بازخواهد گشت. ما قبلاً این را می دانیم لیدی گاگا در Joker 2، او به Joaquin Phoenix در نقش هارلی کویین، همراه نابغه جوکر و معشوقه خواهد پیوست.

انتظار می رود فیلم Joker: Folie à Deux تا اواسط سال 2023 ادامه پیدا کند. این فیلم مورد انتظار در اکتبر 2024 اکران خواهد شد. تاد فیلیپس در کنترل جوکر 2 است و اسکات سیلور به نوشتن فیلمنامه او کمک می کند. هنوز جزئیات داستانی زیادی برای این فیلم وجود ندارد، اما به نظر می رسد این دنباله یک اثر موزیکال خواهد بود و بسیاری از رویدادهای آن در Arkham Asylum رخ می دهد.

بخوانید  انتشار اخبار جدید از نسخه نسل نهمی بازی The Witcher 3 در آینده نزدیک