انتشار اخبار جدید از نسخه نسل نهمی بازی The Witcher 3 در آینده نزدیک

با‌این حال در روز‌های گذشته با‌ توجه به نزدیک شدن به فصل آخر سال جاری، سکوت سازندگان باعث تعجب کاربران شده و بسیاری در مورد انتشار اطلاعات جدید از نسخه آپگرید‌شده بازی ویچر ۳ کنجکاو هستند. به‌ نظر می‌رسد این سکوت به ‌زودی شکسته خواهد شد. روز گذشته یک کاربر با نام SkadiTheHealer در توییتر در این مورد سوالی را مطرح کرده و جویای اخبار جدید این نسخه شده است. اکانت رسمی سری بازی‌های ویچر در پاسخ به این کاربر از لفظ (به‌زودی) استفاده کرده است.

طبق پاسخ اکانت رسمی سری بازی‌های ویچر به یکی از کاربران در توییتر، به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد انتشار اخبار جدید از نسخه نسل نهمی بازی The Witcher 3 خواهیم بود.

باتوجه‌به پاسخ سازندگان و نزدیکی به پایان ماه اکتبر میلادی، باید دید سازندگان چه زمانی اطلاعات جدید و تاریخ انتشار رسمی آن را اعلام خواهند کرد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

بااین‌حال در یک بازه زمانی کوتاه مدت، علاقه‌مندان به‌زودی می‌توانند به سراغ نسخه ارتفا یافته بازی The Witcher 3 که برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهند شد، بروند. اوایل سال جاری میلادی، استودیو سی دی پراجک رد تایید کرد که قصد دارد تا نسخه نسل نهمی ویچر 3 را در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه کند.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt سال ۲۰۱۵ عرضه شد. اثری بسیار خوش‌ساخت که با قراردادن کاربران در نقش گرالت، موفقیت‌های زیادی را برای استودیو سازنده خود به ارمغان بیاورد. بازی The Witcher 3 درکنار فروش بالا خود، موفق به کسب عنوان بهترین بازی سال شد. طبق برنامه‌های اعلام‌شده از جانب سی دی پراجکت رد، علاقه‌مندان این مجموعه روزهای شلوغی را در سال‌های آینده تجربه خواهند کرد.

بخوانید  یک راوی غیر قابل اعتماد شما را از طریق این بازی ماجراجویی ترسناک راهنمایی می کند

والپیپر گرالت از ریویا در سه‌گانه ویچر

این استودیو درکنار ساخت یک سه‌گانه جدید از این مجموعه، در حال توسعه نسخه ریمیک بازی The Witcher است. درکنار موارد نام‌ برده شده، یک نسخه اسپین‌آف از سری بازی ویچر که استودیو The Molasses Flood وظیفه توسعه آن را برعهده دارد، در حال تولید است. در حال حاضر تمام اسامی نام‌برده شده در پاراگراف قبل، باتوجه‌به حضور در مراحل ابتدایی توسعه خود، فاصله زیادی تا انتشار دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر